Mr.Magic Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Rockstar Ger tillbaka för "JockStraps" och "Timmy Vermicelli" Driver 3: På uppdraget när man ska sno Madd Doggäs Rhyme book så finns det en kille som sitter och spelar Driv3r. Lyssna på hans kommentarer om spelet dem är ganska roliga True Crime: Vid Vinewood skylten någon stans så finns det en stor skylt där det står "True Crime Street Sweapers" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Fan, jag som inte har någon save när man ska sno hans texter... Har ju typ bara en där jag klarat storyn och uppdrag i SF och LV :'( True Crime grejen ska jag dock kolla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Han säger saker som: "Tanner! You uncontrollable piece of shit! This game is useless!" och liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Han säger saker som: "Tanner! You uncontrollable piece of shit! This game is useless!" och liknande... Haha, fan vad äg.. någon som kan göra mp3 av det? Typ spela in med mobilen eller något. (Skite i kvaliten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jockstraps är för övrigt en häst i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Här är en bild på Påsk ägget i True Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts