fula_fisken Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 efter 64% så får varken jag eller min kompis nya uppdrag .. Nu åker jag bara omkring och väntar på att telefonen skall ringa men det gör den aldrig. Så jag sitter lixom fast i Las Venturas och bara glider omkring.. är det ngn som kan hjälpa mig.. Börjar snart tröttna på GTA eftersom det inte händer ngt. // Sebbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 efter 64% så får varken jag eller min kompis nya uppdrag .. Nu åker jag bara omkring och väntar på att telefonen skall ringa men det gör den aldrig. Så jag sitter lixom fast i Las Venturas och bara glider omkring.. är det ngn som kan hjälpa mig.. Börjar snart tröttna på GTA eftersom det inte händer ngt. // Sebbe Dejta Millie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Hur många uppdrag har du klarat...? Vilket var ditt sista uppdrag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 För mig var det också typ så många procent när jag klarat alla uppdrag. Du får helt enkelt börja leta efter klotter och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 För mig var det också typ så många procent när jag klarat alla uppdrag. Du får helt enkelt börja leta efter klotter och sånt. men han är ju i LV.. jag tror att det är som food säger att han inte fattar att han ska dejta millie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jo det har du nog rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 när man har klarat storyn kan man köpa företag som i VC? det vore kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ne det kan man inte inte vad jag kan jalla fall jo typ ett företag eller inte nått företag precis , men wang cars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Dejta Millie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 så vid 64% eller vad de var så kan man inte göra något mer utom leta klotter, hästskor, snapshots och insane stunt grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fula_fisken Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har klarat 89 missions och det senaste hette "High Noon".. så jag förstår inte att ja inte får fler missions- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har klarat 89 missions och det senaste hette "High Noon".. så jag förstår inte att ja inte får fler missions- De e samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts