ShizzHnit Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) är det någon som kan förklara var man kan hitta vapnet som finns på bilderna nedan? Redigerad 20 november, 2004 av ShizzHnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är väll en vanlig Uzi från Ammynation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Ser väldigt mycket ut som en Tec9, om det är det så kan du få tag på den på Ammu-Nation. Om det inte är en Tec9 så vette tusan helt enkelt. EDIT:Jag såg bara första bilden när jag skrev, nu i efterhand kommer jag ihåg att (som nån annnan redan skrivit) att vapnet på bilderna inte finns i spelet. Redigerad 20 november, 2004 av Mureto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag e säker på att det inte är uzin alltså Tec 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det vapnet finns inte i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Har aldrig sett det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är Beta Bilder, t.ex har ni någonsin sätt en Grove street gubbe med luva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hur fan får ni d till en tec9? d e bara LITE skillnad.. tec 9 är ju fett mycke annorlunda.. tec 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hur fan får ni d till en tec9? d e bara LITE skillnad.. tec 9 är ju fett mycke annorlunda.. tec 9 jaha, förlåt då. Då menade jag väl den andra Micro SMG Jag antog bara att den som liknar vapnet på beta-bilderna hette Tec9... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 d e lungt.. men ni kan ju söka liote på google först.. innan ni skriver att d e likt tec9.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hur fan får ni d till en tec9? d e bara LITE skillnad.. tec 9 är ju fett mycke annorlunda.. tec 9 Just vad jag tänkte! Hur kan ni blanda ihop dem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts