Hitman_in_north Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 JAA så här kan det gå om man fuskar lite!Bild på mitt fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Va gjorde du? Skrev du in fusket "bangbangbang" flera gånger eller? Satt bilarna flyger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 De där svarta fläckarna har du ju ritat dit själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 De där svarta fläckarna har du ju ritat dit själv... ser du inte att det är pansarvagnar... jag slår vad om att han använder ultimate trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 ser du inte att det är pansarvagnar... jag slår vad om att han använder ultimate trainer Jo nu när du säger det men det ser liket fejkat ut eftersom de bara består av en färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jo nu när du säger det men det ser liket fejkat ut eftersom de bara består av en färg. inte riktigt... de består av några olika nyanser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 ja he en fusk editor me massa fusk....bland annat odödlighet och respawn in water! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 eh, vad skall man öppna bilden med. jag kan inte se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 eh, vad skall man öppna bilden med. jag kan inte se den. den är zippad, använd Win-zip eller windows eget extraherings-program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 hehe W0RD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 man ser tydligt att fläckarna är ritade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Vare sig de é ritat eller inte är de en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 man ser tydligt att fläckarna är ritade det är dom inte zooma in fullt får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Dom är inte ritade! (Hehe! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts