Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det är väll ändå inte sista innan LV? det är ju typ ett av de första i SF väll? :S Mmm, ja tänkte de ja me.... Fan va du ljuger Nookie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har en flickvänn i las venturas som heter millie och som bor längst upp i norr i LV Jag skiter väl för fan i om du har en flickvän i Las Venturas. Fakta är att man MÅSTE köpa Wangs Cars eller vad fan i helvete den heter för att klara spelet. Du verkar ju helt jävla blåst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det är väll ändå inte sista innan LV? det är ju typ ett av de första i SF väll? :S jag ä inte helt säker men det är ialllafall ett av dom sista....man åker ut till flygfälet om jag inte minns fel....och där har man senare en pengaicon som man får senare i spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Lugna er grabbar, håll er till topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag skiter väl för fan i om du har en flickvän i Las Venturas. Fakta är att man MÅSTE köpa Wangs Cars eller vad fan i helvete den heter för att klara spelet. Du verkar ju helt jävla blåst... Mmm, just det Offtopic: Du hinner före mig hela tiden, Mureto. Tänkte just skriva det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Om jag har gjort det sista uppdraget så har jag väl klart spelet ditt jävla pucko Mureto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Om jag har gjort det sista uppdraget så har jag väl klart spelet ditt jävla pucko Mureto vad heter sista uppdraget i hela spelet? vad händer i slutet av uppdraget? märk med *spoiler* om du nu vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Mmm, just det Offtopic: Du hinner före mig hela tiden, Mureto. Tänkte just skriva det Hehe, jag märkte det på första sidan också när nåt av dina inlägg liknar ett av mina väldigt mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 *Tråd Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts