Nookie Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Någon som vet när man kan köpa det stället som ligger brevid tågstationen i san fierro....det står att man inte kan köpa det stället än hos mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Om du menar Wangs cars så får du köpa det efter ett uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Om du menar Wangs cars så får du köpa det efter ett uppdrag. Nej det ligger norr om stationen några meter bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Wangs Cars ligger några meter norrut från tågstationen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Wangs Cars ligger några meter norrut från tågstationen... okej det kanske är det då, men jag kan inte köpa det fast jag har klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det går tyvärr inte att klara spelet utan att köpa det stället.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det går tyvärr inte att klara spelet utan att köpa det stället.... Jo det går för jag har gjort det ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vem försöker du lura? Dig själv eller mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det går tyvärr inte att klara spelet utan att köpa det stället.... Haha, saant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vem försöker du lura? Dig själv eller mig? jag har klart spelet fick ju se sluttexten med dom som har gjort spelet och så......fråga mig något om spelet då om ni inte tror mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vad heter då uppdraget man får av Cesar, när man ska sno någon bil å hänga på Cesar i hans Elegy? Vad heter det uppdraget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Njaa, den va lite väl svår, men t.ex. så kan du säga hur man får Hydran. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har klart spelet fick ju se sluttexten med dom som har gjort spelet och så......fråga mig något om spelet då om ni inte tror mig man klarar ett spel när man klarat 100% bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vad heter då uppdraget man får av Cesar, när man ska sno någon bil å hänga på Cesar i hans Elegy? Vad heter det uppdraget? Skojar du med mig tror du jag kommer ihåg alla uppdragens namn.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Skojar du med mig tror du jag kommer ihåg alla uppdragens namn.... Jaja, skit i att svara på den frågan då. Svara istället på hur man får Hydran, och beskriv lite av hur man ska göra för att få den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Skojar du med mig tror du jag kommer ihåg alla uppdragens namn.... Men då kan vi ju inte fråga dig något om du inte kan uppdragens namn...om du kan allt då kan du även det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag kan ju säga att sista uppdraget innan man kommer till las venturas gör man med den där hippien när man bränner upp hans knarkplantat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag kan ju säga att sista uppdraget innan man kommer till las venturas gör man med den där hippien när man bränner upp hans knarkplantat Nej! Det är uppdraget innan man kommer till San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag kan ju säga att sista uppdraget innan man kommer till las venturas gör man med den där hippien när man bränner upp hans knarkplantat det är väll ändå inte sista innan LV? det är ju typ ett av de första i SF väll? :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag har en flickvänn i las venturas som heter millie och som bor längst upp i norr i LV Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts