d0ze Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag har samma problem som du korven. När spelat börjar ladda stängs det bara ner utan förklaring. Jag har letat efter svar men inte hittat något Jag har en router med inbyggd brandvägg. Om du även har en router så ska du prova att öppna följand portar i din brandvägg: UDP 1200 UDP 27000 to 27015 TCP 27015 to 27039 jag kan personligen inte öppna dessa portar eftersom jag inte vet hur man gör. Skulle du kunna testa och sedan kunna skriva om du lyckas få igång det så gör jag det samma // MVH D0ze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det låter väll mysigt, men varför i helvete postar du inte detta i den redan existerande Half Life 2 topicen? Blåst kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
d0ze Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 för att jag råkade trycka på new topic. Nu finns den där den ska vara. Håll tillgodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tänkte väll det. Får ursäkta mitt utbrott, trodde du var en idiotisk n00b men nu visade det sig att du trycke på fel knapp. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tänkte väll det. Får ursäkta mitt utbrott, trodde du var en idiotisk n00b men nu visade det sig att du trycke på fel knapp.:"> hahah håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Lol, jag skulle ha skrivit exakt samma sak, Weener. Redigerad 20 november, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Lol, jag skulle ha skrivit exakt samma sak, Weener. Vuvvan Vi a! Det trodde man inte om dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts