NutCase2 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tycker om helikoptern för det går snabbt o komma till ett ställe med...och den e lätt styrd... Motorcyckel e inte heller fel....men jag tar helikopter ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 det beror på var man är... har man tillgång till en helikopter (vilket man inte alltid har) så tar man den, men jag föredrar ändå motorcykeln då den är snabb och det bara är att kryssa mellan bilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 helikoptern!! den är bäst!! man kan ju komma till ställen med den så fort som F#N!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Helikopter här också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 motorcykeln är bäst den där pj 600 är bra att komma iväg snabbt men jag föredrar Freeway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts