Sir.Per Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 den finns mest i LV vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Är Towtruck en bil man bärgar med ??? Isf, hur funkar den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Är Towtruck en bil man bärgar med ??? Isf, hur funkar den ? Tryck upp eller ner på högra analogen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hittar den inte:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Den brukar finnas på SF flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tryck upp eller ner på högra analogen... ok, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ok, tack... funkar med traktorn också.. as kul att göra tåg med såna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ok, då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 fan......Jag hade 3 towtrack i rad så skulle jag frakta dom till mitt garage. när jag var typ var framme så körde jag på en polis så jag svängde ner mot flyplatsen(den man äger) då landar 2 av towtruckerna uppochner så dom sprängs. Sen äntligen framme vid garaget där inne hade jag en rhino. Så jag testade att göra så att rhinon satt fast i towtrucken men när den fastnade så hände nåt cp min bill började åka jätte fort mot väggen och då exploderade den. så jag gick ut och in i garaget men när jag kom till baka va den borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts