Diaz Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag har fastnat på uppdraget där man ska åka i en cirkel och sedan landa med planet ( i flygskolan ) ................ Jag är typ ur cirkeln när det gått 1 min sen när jag ska landa så studsar jag typ 2 gånger och sen tar det fan typ 100 år innan det stannar......!!!! Nån som kan hjälpa Tack i Förhand: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 tryck spaken framåt och bronsa innan du landar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tack , ska testa imorrn , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts