Jump to content

Roliga händelser

david_
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

en rolig sak jag såg vid polis stationen i LV var när ne gammal dam i svarta kläder gick över ettt övergångsställe. sen kommen en motor cyckle och körde på henne, hon reste sig upp och titttade åt det håll där motor cucklen komm, bakom henne kommer en polis bil och kör över henne, fy fan vad jag skratttade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så var jag ute på motorvägen nedanför det högsta huset i Los Santos och när jag gick över motorvägen för jag hade hoppat från skyskrapan med falskärm...

Iaf då så skapade jag såklart trafik stockning och alla körde in i varann....en kille som körde halvt ihjäl mig slängde jag ur bilen och började skjuta på han med ak47'an....

Men han fortsatte srpinga iaf...jag stod där o sköt i 10 min men han dog aldrig...efter ett tag hörde polisen skotten och tog sig upp på motorvägen och sköt ner mig...men när det stod wasted och skärmen blev mörkare och mörkare och mörkare....så levde killen hela tiden iaf...han dog ALDRIG....

men det var jhu lyckligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett gubb sorten som springer runt med en låda på huvet! :rolleyes:

Den där smutsiga gubben med låda/kartong på skallen finns i närheten(inte så nära men kanske 100-200m) från Ammunation i SF.

Han är farlig.. han försöker jämt spöa upp mig.

Han talar jämt om knäppa saker om "dem".

jag har tagit kort på honom när han jagar mig och när jag skjöt ihjäl honom..

Dock så har jag ingen tillgång till digitalkamera.

så ni får vänta med det..

Han påminner mig om en tant som kallas för Gottsundatanten (området jag bor i heter Gottsunda).

Hon har cykelhjälm på sig hela tiden speciellt när hon åker buss.

Hon sjunger nonstop gamla folkvisor och har jagat och skrikit åt mig i ca 12 år.

Hon har två katter, sjunger opera 07.00 utanför balkongen.

Sjunger alltid i bussen.

senast jagade hon mig och min kompis för att försökte undvika henne.

Jag har aldrig sett henne cykla..

dessa två, mannen med kartongen och tanten med cykelhjälmen har mycket gemensamt.

Gottsundatanten är också lika konspiratorisk som han är.

edit:

Jag kollade upp vad det stod på hans skylt på framsidan..

kortet blev dåligt för han jagade mig och jag kunde inte stå still...

Det står typ

Get/Got **

Place ***

Widow..

**= kan inte läsa fullständigt vad det står..

Det va dåligt av mig men bättre än så här kan jag inte läsa från fotona.

Bästa bilden jag har på hans framsida är från hans vänstra framsida typ.

så jag kan inte läsa vad som står till höger.

Det kan också stå:

Got $

please

wid**** <-- vet inte vad det står..

Redigerad av Commiebastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja! Här kan ni skriva om era roliga händelser och roliga grejer man kan göra i GTA. Själv när jag skulle ta över hoods så skulle jag ta över området som är vid tivolit. När jag skulle ta över så stog Ballas på havsbottnen.

det hände mig med fick stå och vänta på de i typ 2 "gta dagar" :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kul/konstig grej hände när jag körde hemma hos en kompis

jag körde uppdraget för OG Loc(han är het!!!) när han ska göra inbrott hos mad dogg. När jag körde upp för den branta backen till hans hus hör jag världens smäll och tittar upp. Jag såg värsta feta explosionen på den översta balkongen på huset

så jag går ut för att se var det va så kommer inte till explosion. Har nån nån aning var det kan vart. Typ ett flygplan som krascha???

Edit: Och en gång var det en bil-kö framför ett rödljus i SF och det var 2 poliser på motorcyklar som stog jämte varran. sen kommer spårvagnen och kör på polisens motorcykel så den flyger iväg och han dör. ;)

Inte så fantastisk kanske, men det var jävligt gött att det var en polis!!

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor