oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 haha... vart kan man se dom? En gång såg jag en inne i en zipp affär och en annan gång brevid polishuset i sf! De beukar ha en grön jacka (om jag inte mins fel) och en wellpappkartong på huvudet, tror det är lite tidningar i den också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 haha... vart kan man se dom? På nästan alla barer är dom för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 nån som har hittat ett par konstiga musslor under vattnet nån gång.... hittade en när jag simmade utanför Ls och så stod det att jag hade hittat 1 av 50.... st.. och vad händer när man har hittat alla...? jag har hitta tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 en rolig sak jag såg vid polis stationen i LV var när ne gammal dam i svarta kläder gick över ettt övergångsställe. sen kommen en motor cyckle och körde på henne, hon reste sig upp och titttade åt det håll där motor cucklen komm, bakom henne kommer en polis bil och kör över henne, fy fan vad jag skratttade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 De har en kartongbit på bröstet med någon text på. Kommer inte ihåg vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 En gång så var jag ute på motorvägen nedanför det högsta huset i Los Santos och när jag gick över motorvägen för jag hade hoppat från skyskrapan med falskärm... Iaf då så skapade jag såklart trafik stockning och alla körde in i varann....en kille som körde halvt ihjäl mig slängde jag ur bilen och började skjuta på han med ak47'an.... Men han fortsatte srpinga iaf...jag stod där o sköt i 10 min men han dog aldrig...efter ett tag hörde polisen skotten och tog sig upp på motorvägen och sköt ner mig...men när det stod wasted och skärmen blev mörkare och mörkare och mörkare....så levde killen hela tiden iaf...han dog ALDRIG.... men det var jhu lyckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag såg två killar gå hand i hand, så jag sköt dom ^^ Hahaha Ville bara ha sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Har ni sett gubb sorten som springer runt med en låda på huvet! Den där smutsiga gubben med låda/kartong på skallen finns i närheten(inte så nära men kanske 100-200m) från Ammunation i SF. Han är farlig.. han försöker jämt spöa upp mig. Han talar jämt om knäppa saker om "dem". jag har tagit kort på honom när han jagar mig och när jag skjöt ihjäl honom.. Dock så har jag ingen tillgång till digitalkamera. så ni får vänta med det.. Han påminner mig om en tant som kallas för Gottsundatanten (området jag bor i heter Gottsunda). Hon har cykelhjälm på sig hela tiden speciellt när hon åker buss. Hon sjunger nonstop gamla folkvisor och har jagat och skrikit åt mig i ca 12 år. Hon har två katter, sjunger opera 07.00 utanför balkongen. Sjunger alltid i bussen. senast jagade hon mig och min kompis för att försökte undvika henne. Jag har aldrig sett henne cykla.. dessa två, mannen med kartongen och tanten med cykelhjälmen har mycket gemensamt. Gottsundatanten är också lika konspiratorisk som han är. edit: Jag kollade upp vad det stod på hans skylt på framsidan.. kortet blev dåligt för han jagade mig och jag kunde inte stå still... Det står typ Get/Got ** Place *** Widow.. **= kan inte läsa fullständigt vad det står.. Det va dåligt av mig men bättre än så här kan jag inte läsa från fotona. Bästa bilden jag har på hans framsida är från hans vänstra framsida typ. så jag kan inte läsa vad som står till höger. Det kan också stå: Got $ please wid**** <-- vet inte vad det står.. Redigerad 2 januari, 2005 av Commiebastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) En "rolig" grej var när jag körde ett uppdrag. Ett gäng började skjuta på mig men jag kunde fan inte skjuta tillbaks för att snuten var bakom mig. Redigerad 2 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tja! Här kan ni skriva om era roliga händelser och roliga grejer man kan göra i GTA. Själv när jag skulle ta över hoods så skulle jag ta över området som är vid tivolit. När jag skulle ta över så stog Ballas på havsbottnen. det hände mig med fick stå och vänta på de i typ 2 "gta dagar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Alla har väl hört talas om Blue Hell. Iaf, jag tog en 4-hjuling och körde in i huset och gjorde massa bakåtvolter. Sen när jag landade där utanför körde jag upp-och-ner!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Idag såg jag en hora med pistol jagade polis och polisen försökte springa ifrån henne. Fan va flummigt jag tog kort på det. Jag får lägga upp det på datorn någon gång i framtiden när jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 En gång åkte jag upp på Mount Chiliad med en Vortex, hoppade på rempen och svävade på en gubbe i Angel Pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) En kul/konstig grej hände när jag körde hemma hos en kompis jag körde uppdraget för OG Loc(han är het!!!) när han ska göra inbrott hos mad dogg. När jag körde upp för den branta backen till hans hus hör jag världens smäll och tittar upp. Jag såg värsta feta explosionen på den översta balkongen på huset så jag går ut för att se var det va så kommer inte till explosion. Har nån nån aning var det kan vart. Typ ett flygplan som krascha??? Edit: Och en gång var det en bil-kö framför ett rödljus i SF och det var 2 poliser på motorcyklar som stog jämte varran. sen kommer spårvagnen och kör på polisens motorcykel så den flyger iväg och han dör. Inte så fantastisk kanske, men det var jävligt gött att det var en polis!! Redigerad 4 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 att skapa kaos på motorvägen är ju köng kul Håller med Dom blir helt galna och typ 10 bilar sprängs Det är bra på SA att bilarna kör snabbt, till skillnad från VC när man sprang i kapp tom sportbilarna Alla körde ju i 25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Och min kompis gjorde en jävligt grym grej i 1:a uppdraget för Jizzy(heter han va?) i SF. Han skulle köra 1:a horan till hotellet så gasar järnet med pimpmobilen i backe så han hoppar över en spårvagn Och horan satt förstås bara tyst som inget hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Förut kunde jag se "spökbilen" men det kan jag inte nu för att nu har det växt upp ett träd i "spökbilen" så nu kan den inte röra sig Vart finns spökbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vid "hästskorna" i Flint County (Eller var det Whetstone) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kan du säga lite mer exakt (har inte varit på hästskojakt än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kan du säga lite mer exakt (har inte varit på hästskojakt än) Visst kan jag..Kommer med en karta om en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts