Jump to content

Roliga händelser

david_
 Share

Recommended Posts

Nu kom jag på en till sak. jag var ute och cyklade på motorvägen då kom en bil och körde på mig jag flög åt H-E och cykeln log kvar där jag vart påkörd, jag vart skit arg på han som körde så jag gick och sköt av skallen på han då fick jag polisen efter mig så jag tog hans bil och stack. efter ett tag hade jag 4 stjärnor så jag tänkte åka och spara jag var i närheten av ett sparnings ställe, precis när jag gick på save grejen såm kom en polis bakom mig på motorcykel och börja skjuta på mig efter jag hade savat så stog han kvar och skjöt på mig jag tog bilen som jag hade tidigare och åkte iväg och polisen följde efter och fortsatte skjuta på mig efter ett tag vart jag skit arg på polisen så jag sprängde motorcykeln han satt kvar i samma ställning fast grillad, skoja att jag börja garva >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag var ute och körde runt stället man får truckermissions med en roadtrain...jag hade fått upp ganska hög fart och jag slängde mig ur lastbilen för att hitta ett nytt transportmedel. Jag såg hur lastbilen rullade över en kulle så man bara såg hytten av den när den helt plötsligt började backa motmej fort som bara fan och jag fick slänga mig bredvid vägen för att inte bli mosad...undrar vad fan som hände.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor