david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Tja! Här kan ni skriva om era roliga händelser och roliga grejer man kan göra i GTA. Själv när jag skulle ta över hoods så skulle jag ta över området som är vid tivolit. När jag skulle ta över så stog Ballas på havsbottnen. Redigerad 29 november, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 att skapa kaos på motorvägen är ju köng kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 När jag skulle ta över så stog Ballas på havsbottnen. Samma här.. störigt som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hände mig med....oerhört irriterande,för jag kunde inte se dom,för dom stog lixom innanför klippkanten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tja! Här kan ni skriva om era roliga händelser i GTA. Själv när jag skulle ta över hoods så skulle jag ta över området som är vid tivolit. När jag skulle ta över så stog Ballas på havsbottnen. har hänt mig med... o så en gång fick ja polisen efter mig, så körde ja in i pay n spray (dom va 2 i bilen) så hade dom gått ur bilen o sen när dom skulle gå in igen så satte sig en vid ratten, då kom den andra o slet ut han o åkte iväg o så snodde ja en bil me 2 personer i, så ja hade ut föraren, den andra satt kvar, så då bestämde ja mig o köra mot vattnet så snabbt ja kunde o sen hoppa ut strax före, så ja inte landar i vattnet men passageraren gör, så ja gör så... sen helt plötsligt kommer han uppspringande ur vattnet o så bestämmer ja mig för o döda han, så ja siktar på han med ak o skjuter typ 20 hs... o han bara fortsätter springa (de där runt dom man siktar va svart), sen efter typ 2 minuter faller han ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) var ute och flög med jetplanet (2player) så flög jag över havet så hoppade min kompis ut och jag flög högre upp och hoppade ut sen när jag landade så kunde jag gå på havsbotten Redigerad 20 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 var ute och flög med jetplanet (2player) så flög jag över havet så hoppade min kompis ut och jag flög högre upp och hoppade ut sen när jag landade så kunde jag gå på havsbotten hände mig me fast ja satt i en leviathan..............ni kan ju kolla tråden ja gjorde om de om ni verkligen inte har något liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag kom på en till: En gång när jag hade poliserna efter mig så tryckte jag bort de. Då tog en polis en polisbil men då kom det en annan polis och drog ut den första polisen ur bilen och drog iväg medans den första polisen gick lungt iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tror det har hänt två gånger nu. Att flygplan kraschar, alltså. har också sett en tant ta livet av sig, och andra egendomliga saker jag inte kommer på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tror det har hänt två gånger nu. Att flygplan kraschar, alltså. har också sett en tant ta livet av sig, och andra egendomliga saker jag inte kommer på nu... Jag har också vart med flygplan som krashat men inte folk som tar livet av sig (förutom de som slänger sig rakt ut i vägen när man kör fort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ett par gick och höll varandra i handen, jag körde över dom. En dog, och den andra klarade sig. Konstigt nog reste han sig bara upp och traskade vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag kom på en till: En gång när jag hade poliserna efter mig så tryckte jag bort de. Då tog en polis en polisbil men då kom det en annan polis och drog ut den första polisen ur bilen och drog iväg medans den första polisen gick lungt iväg. precis de ja skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 En gång när jag flög med Hydran i LV.... Ja hade 5 stjärnor och flög lågt i stan. Sen började husen och marken försvinna, och en av polisens Hydras träffade mig i rodret och sen flög jag lågt i en minut till och helt plötsligt så sprängdes jag... Sen när de stog "Wasted", då såg jag huset jag åkte in i , lite sent kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barbapapa Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 När jag passerade den lilla staden Fort Carson hittade jag flygplanet Beagel på en tomt. När jag klev in i det och skulle åka iväg så åkte planet bakåt istället för framåt när jag tryckte på X. Nästa sak som också var märkligt var att hastigheten som jag fick när jag åkte bakåt var lika hög som om jag skulle åka framåt. Men då förvirringen vart total så åkte jag in i ett hus och resten kan ni ju gissa själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 skulle hoppa fallskärm en gång, så åkte typ så högt de går o hoppade ut o hade ut fallskärmen typ direkt... sen skulle ja testa va som hände på alla knappar, så när ja tröck på trekant så faller man ju ur fallskärmen, så ja föll utan fallskärm ända ner till marken, o förlorade bara ca 1/4 av allt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus the cool guy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) när jag hittade korv bilen!! Redigerad 21 november, 2004 av Linus the cool guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 underliga saker för mig e när jag e ute o simmar o skrämmer delfiner, fiskar o sånt o dom simmar rakt igenom tex en bärgvägg o försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hadde 2 stjärnor och åkte uppför Mt. Chiliad med en cross, då kom en polisbil och tackla mig så jag ramla av berget. Men jag hadde tur och hamna på en avsatts. Fast poliserna verka inte ha lika mycket tur... Dom försökte köra efter mig, vilket sluta i att det regna polisbilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Förut kunde jag se "spökbilen" men det kan jag inte nu för att nu har det växt upp ett träd i "spökbilen" så nu kan den inte röra sig Redigerad 21 november, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 en gång knivhögg ja en tant och när siktet var svar fortsatte honspringa sen när ja tog bort siktet från henne så föll hon ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts