_Neo_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tyckte att det skulle vara kul att se om nån ska göra en SA film. Om ni ska göra en beskriv gärna vad den ska handla om och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kanske..........skulle väl va mycke action o biljakter mm....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Hur gör man en SA film? sitta med filmkamera när man spelar eller? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Självklart.. nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag ska göra en skräckfilm...Moahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Nästan som LeatherFace fast läskigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Nästan som LeatherFace fast läskigare! jag har hunnit göra en kul video med leather face. jag och min kompis spelade två players och jag köpte en hockey hjälm till c.j och jag fick göra en bugg så att player 2 fick vara c.j det var heltklart grymt gjord av mig men videon är inte klar än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hur spela du in filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Har faktiskt planer på det. "Måste" spela in med digitalkamera då, iofs blir det inte så jätte dåligt. Har ett Radeon 9800 (inte PRO), och vad jag kommer ihåg så är det inte Video-In? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vote: självklart, när det kommer till pc ska jag göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hur gör man en SA film? sitta med filmkamera när man spelar eller? =( du kan använda den gula kontakten som finns i scart-grejen i tv:n. koppla den till datorn(det finns ett likadant(gult) uttag i datorn) öppna windows movie maker, ta fånga klipp, sammansättning sen är det bara att börja spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Självklart men när det kommer till datorn Har gjort en Vice City film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det är lång tid tills det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
9qn5hk Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 hur grymt vore det inte att göra en film i verkligheten, rekrytera åtta-tio pers, köpa spelcialredigeringsprogram, komma på egna uppdrag, och köra! det finns en sån berömd filmsnutt att ladda ned från typ dave chapelle där de driver med vc, och det ser ju löjligt coolt ut asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ska nog göra mc-stunt eller (och) bmx trick, och liksom så här man har en bmx och bränner snuten på balla sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 du kan använda den gula kontakten som finns i scart-grejen i tv:n. koppla den till datorn(det finns ett likadant(gult) uttag i datorn) öppna windows movie maker, ta fånga klipp, sammansättning sen är det bara att börja spela Jag har inget sånt gult uttag i min dator :S var ska det finnas isf ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag har inget sånt gult uttag i min dator :S var ska det finnas isf ?! vid grafik kortet? äh,ja vet inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts