Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Har vart ute med henne och käkat några gånger nu, sen vill hon ut och cruisa bara, när jag hämtar upp henne för fjärde gången kanske. Men hon är ju omöjlig. Hon vill åka snabbt säger hon, men kör jag snabbt så står det "you´re driving too fast" och vice versa om jag kör sakta samtidigt som fun mätaren bara sjunker till botten. Vad vill hon egentligen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Har vart ute med henne och käkat några gånger nu, sen vill hon ut och cruisa bara, när jag hämtar upp henne för fjärde gången kanske. Men hon är ju omöjlig. Hon vill åka snabbt säger hon, men kör jag snabbt så står det "you´re driving too fast" och vice versa om jag kör sakta samtidigt som fun mätaren bara sjunker till botten. Vad vill hon egentligen?! kör mellan snabbt o långsamt då? smart du verkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Asså, så du är jag inte Det funkar hur som helst inte hur jag än gör. Det jag menade var även att hennes glada tillrop och texten nere i skärmen sa precis tvärt emot varandra. Och hur jag än gör, som sagt, åker bara fun mätaren i botten. Fett störig brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du måste köra i ett visst område också.. tjejer gillar områden, och kör stilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kör i ett område hon gillar, o gasa inte hela tiden, håll in gas knappen typ i 1 sekund sen släpp 1 sekund sen gasa 1 sekund osåvidare... typ så gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Och så gjorde även jag nu och det funkade faktiskt till slut. Tack mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts