Joey Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 vilken bil är skönast tycker ni? hur är helikoptrarna är dom lätta att köra eller? jag kommer få playstation 2 i julklapp jag vet det efterson jag va med och köpte det me mina föräldrar. köpte vice city samtidigt men kan ikke spela innan jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Men lägg av! Sätt dig och spela!!!! Helikopter kontrollerna suger stenhårt! Jag tycker Deluxo är skönast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 polisbilen är helt klart coolast att köra... helikopterkontrollerna fungerar när man väl vänjer sig vid dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 helikopter kontrollerna är bra och lätta.....tar max 10 min att lära sig.......... bästa bilarna/motrcyklarna är DeLuxo,Banshee,Sandking,Sanchez(crossen)Pcj 600 och Sentinel Xs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 det är ju sant för f*n jag kan ikke spela innan jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Men om du va med när ni köpte de varför ska du då vänta till jul?? Plocka fram de NU och spela!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 det kan man ju undra jag har tjatat som ba f*n men dom ger sig inte. blev stor gräl igår när ja tjata. jag måste hålla ut i 3 weeks. tills dess får aj roa mig me GTA3 på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts