Fafner Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 har problem med hela min dator. vi tar allt från början. ok. det va en gång ett funny.exe virus som fock mig att inse att ett anti-virus program vore bra.jag fixade panda anti-virus titanium. hela instalationen gick bra å allt gick som en klocka, så instalationen va klar å jag skulle starta om datan för att det krävdes för att anti-virus programet skulle funka . datorn funkade bra tills jag skulle loggaa in på min användare(windows xp). jag tryckte på min användare skrev in lösenordet å så stod det det vanliga att "mina personliga instälningar läses in" det blinkade till å jag så min bakrundsbild å sen så kom min inloggninsbricka tillbaks å det stod att jag loggades ut försökte igen å igen å igen , samma problem varje gång har försökt med alla andra användare , samma problem . hjälp mi snälla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Har en klasskompis som hade exakt samma problem, han lämnade in den men du kan ju prova att starta i felsäkert läge om du inte redan har gjort det och sedan avinstallera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Eller forma om datorn. Annars, kasta den i golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fafner Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har redan startat den i felsäkert läge och samma problem uppstår. jag unviker till det yttersa at kasta den i golvet men vi får se hur det blir med det. vill gärna ha mer tips å hjälp :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 sweclockers Fråga i deras forum, nåt mer kunnande forum om datorer finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 formatera om bara, eller använd XP-cdn till att reparera skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fafner Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jo jag håller på och försöka repare den men jag har problem datorn vill inte läsa cd:n jag har ändrat first boot drive till CD-rom å second till hdd-0 men den vill inte fixa det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Pröva att trycka ner F12 när operativsystemet bootas, där kan du välja varifrån datorn ska bootas sen. funkar inte det är skivan du lagt i ingen bootbar cd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jo jag håller på och försöka repare den men jag har problem datorn vill inte läsa cd:n jag har ändrat first boot drive till CD-rom å second till hdd-0 men den vill inte fixa det ändå Ibland fungerar det bättre om man har en diskett i också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts