Ceone Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ibland när jag e på vissa hemsidor så kommer den här rutan upp den kommer upp mycket när jag e på gta sajten fast de kommer på andra oxå. Vad e felet? Om man klickar ok eller stänger ner med krysset så stängs hela rutan ner med den sidan man var på störigt vad ska jag göra? det kom inte upp så innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 länge leve Internet Explorer.. www.getfirefox.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Opera ska det vara! www.opera.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad fan är det för skillnader mellan olika webläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad fan är det för skillnader mellan olika webläsare? ja du, det får man läsa om. Men om den ena inte fungerar, använd den andra Men eftersom ditt internet explorer inte värkaar fungera bra så måste du göra något åt saken. 1. installera om explorer. Om det inte hjälper: 2. ladda ner firefox, www.mozilla.org, och var glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja du, det får man läsa om. Men om den ena inte fungerar, använd den andra Men eftersom ditt internet explorer inte värkaar fungera bra så måste du göra något åt saken. 1. installera om explorer. Om det inte hjälper: 2. ladda ner firefox, www.mozilla.org, och var glad det går inte att installera om IE, i alla fall inte helt... guardian: likadant som att fråga vad det är för skillnad mellan olika bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 nää, men jag menar installera en "ny" över den gamla Det kan ju fixa sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 avant browser e oxo ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 www.mozilla.se Firefox tar över världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men så ni säger. Opera är lätt bättre än firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men så ni säger. Opera är lätt bättre än firefox. Jag har testat Opera, här e lite skillnader mellan Firefox och Opera; Opera kostar pengar - Firefox är OpenSource Opera har ett krångligt användargränssnitt - Firefox är enkelt att välja/välja bort vad som ska köras och visas Dessutom är det lätt att utöka Firefox:s möjligheter genom extensions, något som jag inte sett hos Opera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Så olika är dom inte. Bara för att firefox är mer likt Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Så olika är dom inte. Bara för att firefox är mer likt Internet Explorer vad är det som gör Opera bättre då? varför är Firefox likt Ie när Opera inte är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts