Replay Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Undrar bara om det inte är någon flygtrafik i San andreas som i föregående spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag har sett nåra plan i luften, dock inga som startar från flygplatserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 nej, jag har också sätt några i luften, fast endast små. Tycker det är lite kasst att det inte är någon flygtrafik på flygplatserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jodå de finns flygtrafik, man kan tillochmed åka med mellan städerna och hoppa av i luften och ta fallskärm ned de e skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jo, det vet jag. Men har aldrig sätt några större flyg vid flygplatserna i rörelse. Att det skulle pågå flygtrafik även när man inte flyger själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts