soup Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 var finns bilen, har letat överallt efter den, även på kartan ja såg fanns den inte . har åkt i LAS VENTURAS en hel dag, och den kom aldrig förbi, behöver den för export bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 var finns bilen, har letat överallt efter den, även på kartan ja såg fanns den inte . har åkt i LAS VENTURAS en hel dag, och den kom aldrig förbi, behöver den för export bilarna. Kolla runt i Juniper Hill området i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OllieSWE Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kolla i Pickle Pine i Las Venuras där vid golf banan, en cheetah OCH comet parkerade vi dett rödljus brevid varann o jag behövde båda, så d va bah o ta en o åka in i garaget o skita i den andra, nu ere bara Comet som saknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ett tips: Alla bilar är indelade i olika kategorier - Sportbilar, tvådörrar's, lyxiga fyradörar's m.fl. Det är mycket lättare att se bilen du söker, om du själv sitter i en bil inom samma kategori. för att lättare hitta en "Cheetah", kör omkring i en sportbil - någon av de snabbare bilarna i spelet. Sen beror det på vilket område du är i. Om du åker omkring i slummen - (typ "Ganton") så kommer du nästan aldrig se en finare bil. Om du däremot åker längs "The Strip" i L.V ser du nästan bara finare bilar. Kolla hur området ser ut - rikt eller fattigt etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Idag när ja sparade mitt spel i LAS VENTURAS ,så hittade ja den precis framför mig, hehe, 20 dagar spel tills ja hittade bilen. Men i alla fall tack för era svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ett tips: Alla bilar är indelade i olika kategorier - Sportbilar, tvådörrar's, lyxiga fyradörar's m.fl. Det är mycket lättare att se bilen du söker, om du själv sitter i en bil inom samma kategori. för att lättare hitta en "Cheetah", kör omkring i en sportbil - någon av de snabbare bilarna i spelet. Sen beror det på vilket område du är i. Om du åker omkring i slummen - (typ "Ganton") så kommer du nästan aldrig se en finare bil. Om du däremot åker längs "The Strip" i L.V ser du nästan bara finare bilar. Kolla hur området ser ut - rikt eller fattigt etc. hur kan du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hur kan du veta det? man märker det efter att ha spelat ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 hur kan du veta det? Har man spelat alla GTA-spel, främst till PS2, så lär man sig saker. Pröva så får du se. Rutin kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har man spelat alla GTA-spel, främst till PS2, så lär man sig saker. Pröva så får du se. Rutin kallas det. vad bra! Det ska jag prova! men kan inte nån lägga ut vilka bilar man kan få på export listan..skulle vilja veta vilka man kan få i "bonus" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det stämmer, alltid om jag åker omkring i en Broadway så ser jag minst 10st Broadway inom 5min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts