Jump to content

Evil dead remake

Tommy_Fido
 Share

Recommended Posts

Fyfan också....Jag är ett extremt evil dead fan...Jag kan se dom där filmerna hur många gånger som helst. Nu är det bara ett problem dom ska göra en evil dead remake. Nu kommer dom bara förstöra filmen som dom gjorde med dawn of the dead och en av mina favorit filmer Texas chainsaw massacre. Fyfan vilken dum jävla ide -_-

Mer info:

http://www.empireonline.co.uk/site/news/ne...p?news_id=16379

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fin topic description...

.

Tack jag gjorde mitt bästa

Varför blir alla så jävla arga när det kommer remakes? Dom gamla försvinner ju knappast... Texas Chainsaw Massace från 2003 var riktigt underhållande
För att dom alltid är sämre. Och hör på det här mina polare har aldrig sett den gamla versionen av TCM men eftersom den nya är just NY. Så tycker dom att den är bättre. Tyvärr tycker dom flesta på det sättet. Därför får dom gamla filmerna sämre rykte.

Den nya dawn of the dead var iofs BÄTTRE än den gamla

Personligen så tyckte jag den nya var underhållande men inte lika bra som den gamla versionen.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att dom alltid är sämre. Och hör på det här mina polare har aldrig sett den gamla versionen av TCM men eftersom den nya är just NY. Så tycker dom att den är bättre. Tyvärr tycker dom fleskta på det sättet. Därför får dom gamla filmerna sämre rykte.

För den stora massan som kanske inte hänger med i filmvärlden betyder det nog bara att dom får en chans att se en upphottad version av en gammal film på bio. Om sen filmerna råkar suga är ju inte det hela världen. För alla som bryr sig om film kan ju krama dom gamla filmernas dubbel disc utgåva med nöje(ibland även lite njutning)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan. The Mask utan Jim Carrey är som att borsta tänderna utan tandkräm. :ph34r:

Precis... De sätter in Jamie Kennedy istället. Killen har varit med i Scream-filmerna och har en grymt kul dolda kameran-show på ZTV. "The Jamie Kennedy Experiment" som går vardagar kl. 19:30, direkt efter "Kenny VS. Spenny". Det sistnämda programmet måste ALLA se!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor