Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Fyfan också....Jag är ett extremt evil dead fan...Jag kan se dom där filmerna hur många gånger som helst. Nu är det bara ett problem dom ska göra en evil dead remake. Nu kommer dom bara förstöra filmen som dom gjorde med dawn of the dead och en av mina favorit filmer Texas chainsaw massacre. Fyfan vilken dum jävla ide Mer info: http://www.empireonline.co.uk/site/news/ne...p?news_id=16379 Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 den kan ju bli bra men de tror ja nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Snart kommer väll en remake på hajen också...Eller hey varför inte köra en remake på pulp fiction eller kanske gudfadern...Fan vad en del regisörer är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Snart kommer väll en remake på hajen också...Eller hey varför inte köra en remake på pulp fiction eller kanske gudfadern...Fan vad en del regisörer är cp Och som vi alla vet är det ju regisörerna som styr i hollywood...tss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Och som vi alla vet är det ju regisörerna som styr i hollywood...tss Va? dom har väll inget med hollywood att göra Jag skämtade om ingen förstog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Fin topic description... Varför blir alla så jävla arga när det kommer remakes? Dom gamla försvinner ju knappast... Texas Chainsaw Massace från 2003 var riktigt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Den nya dawn of the dead var iofs BÄTTRE än den gamla. Även fast det inte var direkt en remake. Själva huvudgrejen var densamma (dom är instängda i ett varuhus) men annars så var det mesta nytt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Fin topic description... . Tack jag gjorde mitt bästa Varför blir alla så jävla arga när det kommer remakes? Dom gamla försvinner ju knappast... Texas Chainsaw Massace från 2003 var riktigt underhållandeFör att dom alltid är sämre. Och hör på det här mina polare har aldrig sett den gamla versionen av TCM men eftersom den nya är just NY. Så tycker dom att den är bättre. Tyvärr tycker dom flesta på det sättet. Därför får dom gamla filmerna sämre rykte. Den nya dawn of the dead var iofs BÄTTRE än den gamla Personligen så tyckte jag den nya var underhållande men inte lika bra som den gamla versionen. Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 För att dom alltid är sämre. Och hör på det här mina polare har aldrig sett den gamla versionen av TCM men eftersom den nya är just NY. Så tycker dom att den är bättre. Tyvärr tycker dom fleskta på det sättet. Därför får dom gamla filmerna sämre rykte. För den stora massan som kanske inte hänger med i filmvärlden betyder det nog bara att dom får en chans att se en upphottad version av en gammal film på bio. Om sen filmerna råkar suga är ju inte det hela världen. För alla som bryr sig om film kan ju krama dom gamla filmernas dubbel disc utgåva med nöje(ibland även lite njutning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kolla inte på remaken då om den är så jävla dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 En uppföljare till "The Mask" är ju påväg... Utan Jim Carrey... Lika ledsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Skulle snarare kalla det kätteri utan like.... Usch vilket skamligt brott mot filmindustrin... Blää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 En uppföljare till "The Mask" är ju påväg... Utan Jim Carrey... Lika ledsamt. Fy fan. The Mask utan Jim Carrey är som att borsta tänderna utan tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fy fan. The Mask utan Jim Carrey är som att borsta tänderna utan tandkräm. Precis... De sätter in Jamie Kennedy istället. Killen har varit med i Scream-filmerna och har en grymt kul dolda kameran-show på ZTV. "The Jamie Kennedy Experiment" som går vardagar kl. 19:30, direkt efter "Kenny VS. Spenny". Det sistnämda programmet måste ALLA se! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jamie är ju grymt skojig snubbe sådär i allmänhet, men inte fan ska han hoppa in som The Green Guy We All Love............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Förstår inte riktigt, din trådförklaring är extremt konstig och omogen dessutom, vad gör det att man försöker göra en film bättre än vad den är med bättre effekter och teknik m.m.? De gammla finns ju kvar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts