Coleman Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Så, då har man suttit här o läst ett bra tag, men nu var det dags o regga sig Är i LS o har klarat typ 50%, var hittar man sprayfärg nu, jag har typ bara ägnat mig åt storyn men tänkte börja mekka med lite annat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 The Johnson house.. övervåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Off-topic: Välkommen, frände! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Så, då har man suttit här o läst ett bra tag, men nu var det dags o regga sig Är i LS o har klarat typ 50%, var hittar man sprayfärg nu, jag har typ bara ägnat mig åt storyn men tänkte börja mekka med lite annat nu eller så fuskar du R1,R2,L1,R2, vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, höger, upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 eller så fuskar du R1,R2,L1,R2, vänster, ner, höger, upp, vänster, ner, höger, upp. Nödvändigt att fuska till sig färgburk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nödvändigt att fuska till sig färgburk... Ja, för jag dör alltid när jag har spray flaskor och jag orkar inte åka till grove street bara för att ta en spray flaska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Var kan man spraya?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 såna där tags som finns lite överallt i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts