muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hur får man in .txd i zmodd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Går tyvärr inte. Använd Txdworkshop eller ViceTXD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 när jag gorde det bilen blev ju fortfarande vit ***vctxd använde jag*** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Om du ska ändra en originalbil måste du exportera bilderna från txd-filen och sätta in dem i Zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det va det ja menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 det va det ja menade du kan ju alltid göra som Copstar lärde mig ! nämligen att skapa en mapp med bilens namn o lägga in .dff'en i mappen osså öppna txd'n me ViceTXD(lr ngt annat) o sätta in alla bilderna från txd'n i mappen ! om du fattar !?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8773 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts