mulla Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ska nån annan hålla på med en film det blir tråkigt när bara jag håller på med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ska nån annan hålla på med en film det blir tråkigt när bara jag håller på med det Hade gärna gjort men kan inte spela in med den datorn jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 nej tycker inte det. vi säger så här du laddar ner bara wmp v.10 och vlc (kan inte versionen) så kan du ju inte kolla på många filmer i wmp? om du laddar ner nån film så kan du kanske se på 4/10 i wmp därimot 10/10 .. sen säger jag inte att vlc är snabbare på nåt sett (för det är det ju inte det är ass slööt) och inte heller särskilt snyggt men vlc funkar bättre i längden. Men pucko! MPlayer är INTE Windows Media Player (wmp)!!! MPlayer fungerar på samma sätt om VLC, men är stabilare och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har för övrigt gjort en mindre guid för er som vill göra egna filmer från PS2 till data Tryck ungifär här för resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ska nån annan hålla på med en film det blir tråkigt när bara jag håller på med det Jag sk göra en när jag skaffar ny dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 sejer bara fejk!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 sejer bara fejk!!!! om du menar att filmen är fejk så hade det ju inte skadat att läsa igenom tråden först. snygg film föresten! trodde inte man skulle få se något så här bra förens efter att pc versionen var släppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 aaa det här va juh inte trick filmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 När ska folk lära sig att MPlayer är den bästa filmuppspelaren? Inga codecs, ingen GUI, underbart! LOL du skämta där va? VLC ska det vara. svårt att ta windows media player på allvar det kan inte spela upp ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 LOL du skämta där va? VLC ska det vara. svårt att ta windows media player på allvar det kan inte spela upp ett skit. Håller med. VLC=stekmästaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Filmen funkar inte längre! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Kan någon snäll själ skicka den till mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Kommer ingen fortsättning snart ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 LOL du skämta där va? VLC ska det vara. svårt att ta windows media player på allvar det kan inte spela upp ett skit. http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/news.html VLC hade inte funnits utan mplayer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 länken funkar ju inte längre. kan man ladda ner den någon annan stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 kan häller inte se den kan någon lägga ut en ny länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Filmen var ju f*n svinbra!!! Mycket bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 är den klar?.. eller`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Filmen funkar inte för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 ja vill oxå se .. fixa länken pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts