DIEXEL Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Excellent! hm.. så ryktet var sant om Leatherface!?! mulla: hur mycket luck hade du när du spelade in filmen?... Jag har varit vid sågverket ett antal nätter men har inte fått något glimt av LF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag hittade något bra bugg när min kompis högg av min huvud med en lång kinenisk samurai kniv fick jag ingen huvud och som tur hade jag sparat spelet. Och nu har jag ingen huvud, jag har hitta på nåt nytt. Nu är det jätte läskigt i alla fall Och sen har jag omvandlat lite har hittat annat bugg också nåt som ni undrade player 2 kan vara c.j och jag hittade på bugget. Så att han fick gå runt hit och ditt då. SÅ nu kan det vara 2 cj för mig den huvudlösa CJ-buggen har varit känd länge.... och det var inte du som upptäckte att man kunde vara 2 CJs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 hur spelade du in? video/DVD-kamera framför skärmen? eller hur kopplar man o så annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 O..M..G Den filmen var gryyym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det där med bilen är busenkelt att göra... Han har (förmodligen) gjort så här: Han har använt sig av två klipp. Ett när bilen kör mot honom och ett när bilen inte är i bild. I första klippet kör bilen mot CJ, när den kommer nära honom svänger den undan, se'n klipper du av just innan bilen börjar svänga. I andra klippet står CJ kvar på exakt samma ställe (bilen är inte i bild). Se'n lägger du in klippet när CJ bara står där (när bilen inte är i bild) efter klippet när bilen kör mot honom och lägger en Cross Dissolve imellan dom. Då kommer de klippen "gå in" i varandra, och det resulterar i att det ser ut som bilen försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 riktigt grymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 riktigt grymm!!! tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 den huvudlösa CJ-buggen har varit känd länge.... och det var inte du som upptäckte att man kunde vara 2 CJs.... kan jag göra nåt fint till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det där med bilen är busenkelt att göra... Han har (förmodligen) gjort så här: Han har använt sig av två klipp. Ett när bilen kör mot honom och ett när bilen inte är i bild. I första klippet kör bilen mot CJ, när den kommer nära honom svänger den undan, se'n klipper du av just innan bilen börjar svänga. I andra klippet står CJ kvar på exakt samma ställe (bilen är inte i bild). Se'n lägger du in klippet när CJ bara står där (när bilen inte är i bild) efter klippet när bilen kör mot honom och lägger en Cross Dissolve imellan dom. Då kommer de klippen "gå in" i varandra, och det resulterar i att det ser ut som bilen försvinner. Geniet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 han använde ju multiplayer ju! hur annars skulle han få me leatherface? o de me bilen e inte så svårt de klarar man me första veritionen av windows movie maker. man tar en bild när man kör bilen mot den pungt där gubben skulle stå o en stillbild (eller rörlig) o "drar över" d4en ena över den andra. PS: om nån säger villket program man använder för att spela in skärmen så skulle jag kunna göra timmar av film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 han använde ju multiplayer ju! hur annars skulle han få me leatherface? o de me bilen e inte så svårt de klarar man me första veritionen av windows movie maker. man tar en bild när man kör bilen mot den pungt där gubben skulle stå o en stillbild (eller rörlig) o "drar över" d4en ena över den andra. PS: om nån säger villket program man använder för att spela in skärmen så skulle jag kunna göra timmar av film men du måste ha tv-in på ditt grafikkort. själv har jag ati radeon x800xt jag har båda tv-out och tv-in. Du kan ladda ner en program som heter Flips tror jag med den kan du spela in filmer från datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 men du måste ha tv-in på ditt grafikkort. själv har jag ati radeon x800xt jag har båda tv-out och tv-in. Du kan ladda ner en program som heter Flips tror jag med den kan du spela in filmer från datan. tack fö svar. men filmen (om det blir nått) kommer inte fören om ca en väcka fö vi har virus o ja har planerat att ränsa hårddisken... såååå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_G Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men jag kan inte se filmen var för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 windows media player, har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_G Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jaa men hur ska jag göra för kolla på den då?? (jag e nybörjare kanske märkt det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_G Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det gick nuu skit coolt film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) När ska folk lära sig att MPlayer är den bästa filmuppspelaren? Inga codecs, ingen GUI, underbart! Redigerad 22 november, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 När ska folk lära sig att MPlayer är den bästa filmuppspelaren? Inga codecs, ingen GUI, underbart! vlc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vlc.... MPlayer! Stabilare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 nej tycker inte det. vi säger så här du laddar ner bara wmp v.10 och vlc (kan inte versionen) så kan du ju inte kolla på många filmer i wmp? om du laddar ner nån film så kan du kanske se på 4/10 i wmp därimot 10/10 .. sen säger jag inte att vlc är snabbare på nåt sett (för det är det ju inte det är ass slööt) och inte heller särskilt snyggt men vlc funkar bättre i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts