DiazEvil Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Hur kan man klara No Escape enklast? Jag har snot snut-kläderna och gått ner till Cam Jones.Ska man spränga väggen eller gå ut samma sätt som man gick in? GTA:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Vilket uppdrag är det ( jag känner inte igen det) Om jag vet vad det är för uppdrag kan jag kanske hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Nyss har jag klarat det!! Man ska ju först hämta kortet som går till hans cell sen går du bara ner dit o så sätter du inn kortet där den där röda är sen öppnas den sen är det bara att kuta ut sen till en payspray eller hur det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det är första uppdraget på Malibu Club(Nåt sånt heter det)! Man ska befria någon från fängelset. Hur ska jag klar det? Tacksam för att ni förstår och bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Hallå jag har skrivit hur man gör man går ut samma väg som man kom in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag gjorde såhär: se först till så du inte har något vapen i handen när du går in på polisens HQ. sen är de bara att följa anvisningarna. Ta först kläderna i duschen, sen nyckeln. Befria han nere i cellen, ta dig ut samma väg som du kom. För att klara de enklare kan du ju ha en snabb bil bra placerad utanför HQ och kolla in snabbaste vägen till Pay n´spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 (redigerad) Jag DRÖMDE att jag hittade en till nattklubb att köpa med massa uppdrag fast den va mer inriktad på karoke och prostitution, man kunde se ALLT på hororna som man satte på. Sen så vaknade jag å upptäkte att allt var en dröm Redigerad 1 december, 2002 av Gurkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 jag bara sprang ut utan han jag tog en bil och färja om den sen åker man bara och hämtar han så lätt e de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 (redigerad) jag sprang in med shot gun och sköt ner dom och stack där i från sen när man e ute och och färga bilen skit äkelt tralalala Redigerad 4 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts