darkjak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Kan man få veta vad MODen innehåller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag tar förgivet att ni inte gjort motorcyklarna som är med i modden, därför vill jag veta om ni har frågat dem som gjort modellen om ni får använda den i deras mod. Om inte så kan ni bli tvingade att ta bort dem och i allra, allra värsta fall så kan ni bli anmälda om dem har copyright på modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:inte f*n bryr jag mig fortset om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:inte f*n bryr jag mig fortset om ni vill tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts