Putte Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Ska vi fortsätte med våran mod??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nja bryr mig inte specielt mycket VOTE:inte f*n bryr jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vote= gå och dö + bryr mig fan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nej förresten jag ångrade mig...Jag skulle gärna vilja se denna Mod utvecklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ja skulle vilja ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag hörde talas om moddet för ett par veckor sen, och sen dess har jag faktiskt sett lite fram emot det. Jag skulle kunna göra en hemsida till det om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det beror väll på om det går bra med modden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag hörde talas om moddet för ett par veckor sen, och sen dess har jag faktiskt sett lite fram emot det. Jag skulle kunna göra en hemsida till det om ni vill. skulle va s*it bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 gå in här för att se några bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 gå in här för att se några bilder Snyggt Ska ni göra ny map också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det va snyggt men vad har en HD med kill bill att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Snyggt Ska ni göra ny map också? kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 om någon är bra på att göra modeller och skins så kan ni (om ni vill) göra några modeller till människor här är vad vi behöver: Bill Budd Elle Klänning till Beatrix (som ersätter kostymen) Bikini till Beatrix (som ersätter golfkläderna) cuban kläder till beatrix (som ersätter cuban kläderna) och vad ni nu en kan komma på¨ gärna lite bilar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) En fråga, är det någon som vill ha denna modd? Jag menar att ladda hem. För att jag vet inte hur man gör ett bra installation program. Snälla hjälp. Redigerad 22 november, 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hallå, är det någon som bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag ska ge dig ett tips: gör inte fyra posts i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vet inte. Vad ska modden inehålla? Det enda man kan göra för att skapa en KB mod är att man byter ut Tommy mot en tjej i banangul overall. Skulle föredra om ni hjälpte mig med GTA:Dark Angel. Där finns MYCKET att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vet inte. Vad ska modden inehålla? Det enda man kan göra för att skapa en KB mod är att man byter ut Tommy mot en tjej i banangul overall. Skulle föredra om ni hjälpte mig med GTA:Dark Angel. Där finns MYCKET att göra! vi har faktist kommit ganska långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Jag ska ge dig ett tips: gör inte fyra posts i rad gå och dö, det är inte första gången du säger något dum till mig. DIN JÄVLA KUK SKALLE Redigerad 24 november, 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 gå och dö, det är inte första gången du säger något dum till mig. DIN JÄVLA KUK SKALLE Men.. Det är väl inte dumt... Tryck på edit bredvid posten som jag just citerad.. Sen suddar du bort texten: DIN JÄVLA KUK SKALLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts