busniclas Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag kollade runt efter Miami VIce på DVD och hittade den här siten, det skumma är bara att den här versionen med hela serien inte finns någon annanstans, viserligen så hävdar de som har sidan att det är det som är meningen. Men det känns ändå skumt att köpa från en hemsida som inte ser för seriös ut och som säljer skumma versioner av serier man aldrig sett förut. Länken är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jaja, inte så poppis tråd men jag har skickat två mail till dem och fick två mail tillbaka som sade att mailaddressen inte finns. Så det verka ju vara bogus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Fråga Don_Salvatore87, om vad det är för version och DVD... jag tror att han kan det där med Miami Vice... BTW: Länken tycks inte ladda upp... Redigerad 21 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Verkar som om de kanske lagt ner efter att ha sugit ut allt de kan från den där hemsidan. EDIT: Såg att den had ekommit upp igen. Redigerad 21 november, 2004 av busniclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts