mulla Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kommer jag inte få 100% nu eller? Eller måste jag varva om spelet Hade bara 7 horseshoes kvar och jag fuskade :(Har klarat 98% procent nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hur kan du klarat 100 % på gtaSa och bara klarat 98???= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kommer jag inte få 100% nu eller? Eller måste jag varva om spelet Hade bara 7 horseshoes kvar och jag fuskade :(Har klarat 98% procent nu. Du säger ju hela tiden att du har klarat ut det.. så har du det eller inte!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Men jag fick en sparfil från kompisen. Båda har minneskort han överförde kortet till min kort. Så det var skit tråkigt när min kompis klarat 100%. Så jag varvar om på en egen! Men kommer jag inte få 99 procent ny vad fan måste ni bry er? Ni hänger inte med topicen onödiga inläggs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kör bara vidare och kolla klarade 100% i vc fast jag sparade med snabba upp tiden fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kör bara vidare och kolla klarade 100% i vc fast jag sparade med snabba upp tiden fusket tack för tipset så ska man svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts