Invincible Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 När jag var påväg till catalinas hus o skulle spara så hade jag ingen bil eller motorcykel så jag var tvungen att springa men så hörde jag ett ljud som lät som en cross så jag sprang mot ljudet men hittade inte och så plötsligt slutade ljudet och när jag fortsatte att springa mot huset så såg jag en död tjej på marken Kan det ha varit Leatherface? Jag trodde inte på leatherface eller bigfoot fast nu gör jag det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 vilken tid var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tror att det var vid 1.40 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kollade du vilken dag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 nej .. vf undra du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 undra... man kanske bara hör det vissa dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts