xhilla Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag undrar vart flygskolan i San Fierro är någonstans. Skulle va jäkligt schysst om någon kunde komma med en beskrivning vart den låg. Eller ett knep för hur jag ska kunna flyga de två helikoptrarna, samt de många planen på East Bay Airport i San Fierro. De är låsta. :'( Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Finns ingen flygskola i san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhilla Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Hur ska jag då kunna flyga helikoptrarna och planen på East Bay Airport? :'( :'( Nån kan väl hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Genom att ta flyglicens i las venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 *spoiler* du kommer att kunna köpa flygskolan i LV och då kan du flyga allt som finns på flygplatserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Hur ska jag då kunna flyga helikoptrarna och planen på East Bay Airport? :'( :'( Nån kan väl hjälpa? Ta tex en BMX å hoppa över staketet på los santos flygplats, vid en bro kan du göra det..sen kan du träna på att flyga så att du kan få ett flyg certifikat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts