Maxz Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vill formatera om datorn men den krånlgar! När den håller på att installera från skivan så säger den att den inte hittar någon hårddisk fast hårddiskarna är ikopplade När man kollar på Boot menyn så är bara en hårddisk synlig men den jag har windows installerat på syns inte! jag vill formatera den hårddisken som windows är installerat på men datorn hittar den inte ju hur gör man då ? Blev säkert särskrivning o annat skit som folk kan anmärka på men det orkar jag inte bry mig om nuvill bara få datorn att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Den hårddisken har väl antagligen säckat ihop eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Den fungerar ju jag kan gå in på datorn (jag andvänder den nu) bara det att den går ut efter ett tag ur spel o startas om så därför vill jag formatera om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kollat om du har drivers till hårddisken installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts