muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag vrt int vad för modd jag ska göra först tänkte jag en ***star wars modd***nån anan gorde det men nu tängte jag en hel konvertad modd altså en nu tids modd ska ja göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Du kanske ska börja med att gå på svenska lektionerna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 bara för att du har mvg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Men med den där stavningen lär man ju få IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Men med den där stavningen lär man ju få IG. Nej, IG- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 s*it i stavningen du kan göra följande modds: Max payne modd (skulle vara s*it häftigt) Matrix modd (skulle också vara s*it häftigt) Worms modd Halo modd (skulle vara den häftigaste modd jag sett) Renegade modd Andravärlds krig modd ----------------------------------------- Jag håller på med en GTA KB (KB = Kill Bill) modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Bara så du vet så håller några i MTA-teamet på med en Halo-modd till MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kb längtar redan tills den e färdig du måste uploada den när den e färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts