gta_vice_boy Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hej jag hade tänkt att föra över lite ´ ljud till telfonen och de jag hade tänkt var att föra över själva ljudet från en bilfilm till telfonen men de fungerar inte kort sagt: hur gör man när man ska fixa ljudet till mp3 format ? hoppas ni förstår...för jag är ingen bra förklarare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hej jag hade tänkt att föra över lite ´ ljud till telfonen och de jag hade tänkt var att föra över själva ljudet från en bilfilm till telfonen men de fungerar inte kort sagt: hur gör man när man ska fixa ljudet till mp3 format ? hoppas ni förstår...för jag är ingen bra förklarare . Lite off topic..men är det bra kamera på k700i ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hehe...de är lungt. jådå kameran är nog en av dom bästa just nu..... planerar du att köpa en ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) hehe...de är lungt. jådå kameran är nog en av dom bästa just nu..... planerar du att köpa en ? Japp , jag tänkte köpa en Kan du säga några positiva och negativa (om det finns några ) saker om den ? Redigerad 22 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hej jag hade tänkt att föra över lite ´ ljud till telfonen och de jag hade tänkt var att föra över själva ljudet från en bilfilm till telfonen men de fungerar inte kort sagt: hur gör man när man ska fixa ljudet till mp3 format ? hoppas ni förstår...för jag är ingen bra förklarare . dMC-r9 Är kanske programmet du söker... Det lättaste programmet som existerar tycker jag... Ett spädbarn skulle klara av att fixa om formatet me det programmet Förlj bara länken =) http://www.pc-facile.com/software.php?action=download&id=156 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 I M3 stod det att kameran är aldeles för sunkig för den bra telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 I M3 stod det att kameran är aldeles för sunkig för den bra telefonen. Jo M3 skriver lite som dom vill... jag har en K700i och det är den bästa telefon jag haft... Innanhade jag en T610 men K700ans kamera är 10 x bättre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jo M3 skriver lite som dom vill... jag har en K700i och det är den bästa telefon jag haft... Innanhade jag en T610 men K700ans kamera är 10 x bättre =) Jag har en T610 nu Jag tycker kameran på den suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 dMC-r9 Är kanske programmet du söker... Det lättaste programmet som existerar tycker jag... Ett spädbarn skulle klara av att fixa om formatet me det programmet Förlj bara länken =) http://www.pc-facile.com/software.php?action=download&id=156 aha aha...tackar tackar....bra att ett spädbarn kan fixa de me... då vet jag att jag klarar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 aha aha...tackar tackar....bra att ett spädbarn kan fixa de me... då vet jag att jag klarar de Ja det va så lite så lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jo M3 skriver lite som dom vill... jag har en K700i och det är den bästa telefon jag haft... Innanhade jag en T610 men K700ans kamera är 10 x bättre =) Men vi pratar om en 3000-kronors-telefon utan megapixelupplösning ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ja men vadå da? Den har ju en hel del annat i sig också... Så man kan inte säga så... Ta då tex P800 när den kom ut... Den kosta ju en 7-8000 Då skulle den haft en 3mpix kamera... Eller hur... Du förstår hur jag mennar... Baför att mobilen kostan mycket och tekniken finns så lägger man inte alltid in det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Hmm den dubbelpostade Redigerad 24 november, 2004 av EricHarris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Köp Z1010! (jag har en sån, med Telia 3G ) Ta diskussionen i min mobiltopic föressten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ja men vadå da? Den har ju en hel del annat i sig också... Så man kan inte säga så... Ta då tex P800 när den kom ut... Den kosta ju en 7-8000 Då skulle den haft en 3mpix kamera... Eller hur... Du förstår hur jag mennar... Baför att mobilen kostan mycket och tekniken finns så lägger man inte alltid in det... Ja jag håller med om att det är en asbra telefon men Sc0rp frågade om det var en bra kamera och svaret på det är nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts