Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Allt snack om Final Fantasy spelen görs här...Vilket är bäst vilken är din favorit karaktär och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) En liten grej bara, gör inte en topic om du inte skriver något själv i den, är oerhört irriterande. Bäst: FFVI Sämst: FFVIII Hårdast karaktär: Kefka (FFVI) En liten lista på bästa ff spelen 1. VI 2. VII 3. Tactics 4. IX 5. V 6. IV 7. X 8. III 9. X-2 10. VIII 11. I 12. II Redigerad 20 november, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Bäst: del7 Näst bäst: Del 8 Bästa karaktären: Vivi ornitier(dvärg trollkarlen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sämst: FFVIII En liten lista på bästa ff spelen 10. VIII 11. I 12. II Huh? Av dom tre FF spelen jag har lirat på allvar måste jag nog säga att sjuan är bäst. Därefter nian och åttan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag har klarat I IV V VI VII VIII IX X X-2 Det bästa är VI De sämsta är X o X-2 Jag har hört rykten om att det första spel till PS3 ska vara ett Final Fantasy med riktig karta!!! Jag har också hört att det ska komma ett nytt FFVII till PS2 och en FFVII film (bekräftat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Har bara FFVII och FFX, sjuan är ju självklart en favorit, men FFX är inte mycket sämre (- lika bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts