Jacker Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nu är inte frågan vilket det första GTA- spelet du spela, utan hur länge du verkligen hängt med och köpt alla spel efter det. Got it? Vote: Sen GTA 3 - Med andra ord är jag ingen verklig GTA- veteran... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 har varit med från början Vote: Sen begynnelsen (GTA)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Sen nån gång -97 (?) när jag lirade demot som följde med första numret av Playstationmagasinet. Det blev dock ett enormt uppehåll efter GTA 2 då jag, trångsynt som jag är, trodde att GTA III skulle ha Resident Evil-kamera och vara för krävande. Det dröjde till våren 2003 innan jag av en slump "fixade" GTA III och blev kääär... Redigerad 20 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Samma som Pico runt 97.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vote: Gta 3 Det var då jag verkligen började intressera mig för det. Fast jag har vetat om gta sen det första spelet (fast då var det känt som "spelet som man kan bli påverkad av om man är under 18" ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sen det första, kommer dock inte ihåg när de va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vote: Sen Begynnelsen (GTA)! Minns när jag var liten parvel och körde över dom oranga jogging-gängen. Sen när mamma märkte vad jag spelade fick jag bara spela om jag inte körde över nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sen nån gång -97 (?) när jag lirade demot som följde med första numret av Playstationmagasinet. Det blev dock ett enormt uppehåll efter GTA 2 då jag, trångsynt som jag är, trodde att GTA III skulle ha Resident Evil-kamera och vara för krävande. Det dröjde till våren 2003 innan jag av en slump "fixade" GTA III och blev kääär... Haha pico och jag mötte gta på samma sätt första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag spelade GTA när det var nytt, sen tog jag ett uppehåll fram till våren 2002 då jag skaffade GTA2, london och så småningom GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vote: Sen begynnelsen (GTA)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 sedan gta1 (fast aldrig spelat london) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag började spela gta år 1997 sen ett år efter köpte jag london69, sen år 2002 fick jag gtaIII, ungefär samtidigt fick jag GTA2. Sommaren 2003 köpte jag GTA VC. Jag kör på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sedan första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag har alltid varit med! Ända från GTA, men jag har missat London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ända sedan begynnelsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Sen GTA2 som spelade hos en kompis senare skaffade ja migGTA3 å nu GTA san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 har hängt med sen början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vote: Sen begynnelsen (GTA)! Inget klår när man första gången fick GTA demot. Man hade 2? minuters demotid och hela staden var öppen. Det flöt så underbart på min gamla 133a Sen när man väl fick tag på fullversionen så hängde alltid polare runt om å ville spela/låna spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Upptäckte GTA nu när SA släpptes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 såg GTA i en sån där låda "2 för 99 kr" och tänkte ... Grim Fandango och GTA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts