Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Alla som trodde att Pommac skulle läggas ner, har blivit lurade. Det var helt enkelt ett PR-trick! Och visst lyckades det, det måste ni hålla med om? http://www.fz.se/wtf/view.php?linkid=1127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Alla som trodde att Pommac skulle läggas ner, har blivit lurade. Det var helt enkelt ett PR-trick! Och visst lyckades det, det måste ni hålla med om? http://www.fz.se/wtf/view.php?linkid=1127 Vad fan...Säg inte att jag slösade två minuter av mitt liv för att skriva på den där listan. Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 No shit Sherlock. Det förstod man så fort de återlanserade Pommac. Föresten var den inte Pommas som jävlades utan Carlsberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Lömskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag tänkte väl att det bara var en försäljningstrick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag upprepar min gammla fråga: Vad är pommac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag upprepar min gammla fråga: Vad är pommac? Någon form av flytande vätska som man, om man vill kan inta oralt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts