Sunshine Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) min första under sökning hoppas den funkar och hoppa ni inte tycker att fråga var töntig själv tycker jag gta 3 Redigerad 20 november, 2004 av Sunshine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jadu. Iom att 2:an var 2D och 3:an 3D så var det nog ganska stor skillnad. GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vote: GTA3 för själva 3D-revolutionen och San Andreas för grov förbättring av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 GTA3, hur kan man tycka nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sunshine Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 mhm som cortez sa gta 3 e den ultimata förbättringen medans resten bara är börbättreade versioner om man inte tänker på bilar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 GTA 3 naturligtvis. Det är ett faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 GTA3 naturligtvis eftersom det fick serien att ta steget över till 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 japp Gta3 som började med 3d'n men varför ligger inte denna under Allmänt Gta-snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Winston S. Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jo, gta3 är väl ganska självklart, fast å andra sidan skulle jag kunna säga vice city pga motorcyklarna som tack vare att de gjort det så jäkla roligt att stunta förlängt spelglädjen med lätt 200% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jo, gta3 är väl ganska självklart, fast å andra sidan skulle jag kunna säga vice city pga motorcyklarna som tack vare att de gjort det så jäkla roligt att stunta förlängt spelglädjen med lätt 200% jag röstade gta3 pga 3d, men vice har ju motorcyklar och framförallt helikoptrar! Det är det främsta sättet jag tar mig fram på i vice iaf. (GTA3 har väl inte helikoptrar? Har knappt kört det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ni som röstat på San Andreas, snälla motivera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vote:GTA3... det var du det vart 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts