Jump to content

Family guy (the movie)

Tommy_Fido
 Share

Recommended Posts

Okej men hur fan skulle jag kunna veta det ?

Det fins ingen anledning att vara sur på mig hela jävla tiden P-C... :unsure:

Nu kör vi ontopic okej ?

aao .. är jag sur ? på dig eller allmänt ?

okej nu förvandlar jag det här till ännu en "vem-hatar-P-C-mest-av-alla-topic"

ONTOPIC: en family-guy film? det är ju som simpsons the movie !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aao .. är jag sur ? på dig eller allmänt ?

okej nu förvandlar jag det här till ännu en "vem-hatar-P-C-mest-av-alla-topic"

ONTOPIC: en family-guy film?  det är ju som simpsons the movie !!

Det ska förövrigt komma en simpsons film :unsure:

Mjo du beter dig ilske fullt mot mig...Jag vet inte om du gör det allmänt men...

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Emmm Du vet aspviken han blev bannad för att han kaxade med alla...Han spammade inte han var bara kaxig och det blev hans slut...Så ett tips är att du bara håller käft ;)

...och aspviken var en jätteseriös medlem (!!).

Spammade han inte? Ehum, jadu...

Sen är det inte så bra att avsluta ett anti-kaxighetsinlägg med att be personen hålla käft, så håll käft själv =).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...och aspviken var en jätteseriös medlem (!!).

Spammade han inte? Ehum, jadu...

Sen är det inte så bra att avsluta ett anti-kaxighetsinlägg med att be personen hålla käft, så håll käft själv =).

Hmm är det inte bra att sluta med att säga håll käft fast du säger håll käft sen säger jag håll käft sen kommer nån annan och säger håll käft till mig för att jag sa håll käft till dig men då kommer nån och säger håll käft till den som sa håll käft till mig sen kommer fem andra och säger håll käft till alla som sa håll käft tidigare för att nån sa att man inte fick säga håll käft ;) Sen går gtasajten under bara för att jag sa håll käft....

EDIT: förövrigt fattar jag inte varför du försvarar P-C :ph34r:

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm är det inte bra att sluta med att säga håll käft fast du säger håll käft sen säger jag håll käft sen kommer nån annan och säger håll käft till mig för att jag sa håll käft till dig men då kommer nån och säger håll käft till den som sa håll käft till mig sen kommer fem andra och säger håll käft till alla som sa håll käft tidigare för att nån sa att man inte fick säga håll käft ;) Sen går gtasajten under bara för att jag sa håll käft....

EDIT: förövrigt fattar jag inte varför du försvarar P-C :ph34r:

Haha!

Mitt var inte antikaxighet, så jag körde bara på jag! Höhö.

Varför jag försvarar P-C fattar jag inte heller, kände bara för att skriva nått...hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw: Vad tror ni om Seth Mcfarlane's nya serie "American Dad"? Är det bara "Family Guy" 2. Eller kan den tillföra något?

American Dad handlar om den ultrakonservativa CIA agenten Stan Smith och hans familj: Francine, Stan's fru; Hayley, Den 18-årige ultraliberala dottern; Steve, Den 13-årige glasögonprydde ynglingen som har problem med pubertetsövergången.

Och självklart, i sann "Family Guy" anda, två helt bissara karaktärer, istället för en en talande hund och en bebis med storhetsvansinne ser vi: Roger, En Alien som Stan räddade från Area 51, Roger är dock ruskigt tjurig över att han inte får lämna huset. Och Klaus, en tysktalande guldfisk(Ett CIA expriment som gått fel)som är förälskad i Francine.

Som sagt, är det "Family Guy" 2, eller kan det bli någonsting?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw: Vad tror ni om Seth Mcfarlane's nya serie "American Dad"? Är det bara "Family Guy" 2. Eller kan den tillföra något?

American Dad handlar om den ultrakonservativa CIA agenten Stan Smith och hans familj: Francine, Stan's fru; Hayley, Den 18-årige ultraliberala dottern; Steve, Den 13-årige glasögonprydde ynglingen som har problem med pubertetsövergången.

Och självklart, i sann "Family Guy" anda, två helt bissara karaktärer, istället för en en talande hund och en bebis med storhetsvansinne ser vi: Roger, En Alien som Stan räddade från Area 51, Roger är dock ruskigt tjurig över att han inte får lämna huset. Och Klaus, en tysktalande guldfisk(Ett CIA expriment som gått fel)som är förälskad i Francine.

Som sagt, är det "Family Guy" 2, eller kan det bli någonsting?

Haha! Det låter verkligen lovande. Måste ses!

När börjar det visas? Pilotavsnitt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Det låter verkligen lovande. Måste ses!

När börjar det visas? Pilotavsnitt?

Pilotavsnittet finns att ladda ner lite överallt på nätet(Och nej, pilotavsnitt är inte "warez" ni som tänkte klaga). Prova suprnova.org

Edit: Tror det startar Januari 2005(I USA)...Så antagligen startar det i Sverige om sisådär 2-3 år. <_<

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pilotavsnittet finns att ladda ner lite överallt på nätet(Och nej, pilotavsnitt är inte "warez" ni som tänkte klaga). Prova suprnova.org

Edit: Tror det startar Januari 2005(I USA)...Så antagligen startar det i Sverige om sisådär 2-3 år. ;)

Okej, tack för infon!

Det blir väll att kolla upp någon dag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor