Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 WTF dom ska göra en family guy film Vad tror ni om den ? kommer den bli bra ? kommer den bli dålig ? Nej jag orkar inte göra en poll Mer info hära: http://www.imdb.com/title/tt0385690/combined Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Finns det en Family Guy-film sen tidigare? Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Finns det en Family Guy-film sen tidigare? Coolt Nej den har inte kommit utt än....Allså skribb ändrar du din avatar och signatur varje dag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jo det vet man ju sen länge... är också en fan av Family Guy... Handlar om att Stewie får gay-tankar så det blir roligt och se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jo det vet man ju sen länge... är också en fan av Family Guy... Handlar om att Stewie får gay-tankar så det blir roligt och se... Hahaha Det börjar ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Längtar mer till serien sätter igång igen. Will be returning in January 2005 for 35 more episodes due to the enormous response to the DVD release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Nej den har inte kommit utt än....Allså skribb ändrar du din avatar och signatur varje dag ? frågade samma sak... han svarade: det är ett script Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) frågade samma sak... han svarade: det är ett script Okej men hur fan skulle jag kunna veta det ? Det fins ingen anledning att vara sur på mig hela jävla tiden P-C... Nu kör vi ontopic okej ? Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Okej men hur fan skulle jag kunna veta det ? Det fins ingen anledning att vara sur på mig hela jävla tiden P-C... Nu kör vi ontopic okej ? aao .. är jag sur ? på dig eller allmänt ? okej nu förvandlar jag det här till ännu en "vem-hatar-P-C-mest-av-alla-topic" ONTOPIC: en family-guy film? det är ju som simpsons the movie !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) aao .. är jag sur ? på dig eller allmänt ? okej nu förvandlar jag det här till ännu en "vem-hatar-P-C-mest-av-alla-topic" ONTOPIC: en family-guy film? det är ju som simpsons the movie !! Det ska förövrigt komma en simpsons film Mjo du beter dig ilske fullt mot mig...Jag vet inte om du gör det allmänt men... Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Mjo du beter dig ilske fullt mot mig...Jag vet inte om du gör det allmänt men...bu-fucking-hu ! Det ska förövrigt komma en simpsons film det visste jag inte woohoo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 bu-fucking-hu ! Emmm Du vet aspviken han blev bannad för att han kaxade med alla...Han spammade inte han var bara kaxig och det blev hans slut...Så ett tips är att du bara håller käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Emmm Du vet aspviken han blev bannad för att han kaxade med alla...Han spammade inte han var bara kaxig och det blev hans slut...Så ett tips är att du bara håller käft ...och aspviken var en jätteseriös medlem (!!). Spammade han inte? Ehum, jadu... Sen är det inte så bra att avsluta ett anti-kaxighetsinlägg med att be personen hålla käft, så håll käft själv =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) ...och aspviken var en jätteseriös medlem (!!). Spammade han inte? Ehum, jadu... Sen är det inte så bra att avsluta ett anti-kaxighetsinlägg med att be personen hålla käft, så håll käft själv =). Hmm är det inte bra att sluta med att säga håll käft fast du säger håll käft sen säger jag håll käft sen kommer nån annan och säger håll käft till mig för att jag sa håll käft till dig men då kommer nån och säger håll käft till den som sa håll käft till mig sen kommer fem andra och säger håll käft till alla som sa håll käft tidigare för att nån sa att man inte fick säga håll käft Sen går gtasajten under bara för att jag sa håll käft.... EDIT: förövrigt fattar jag inte varför du försvarar P-C Redigerad 21 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hmm är det inte bra att sluta med att säga håll käft fast du säger håll käft sen säger jag håll käft sen kommer nån annan och säger håll käft till mig för att jag sa håll käft till dig men då kommer nån och säger håll käft till den som sa håll käft till mig sen kommer fem andra och säger håll käft till alla som sa håll käft tidigare för att nån sa att man inte fick säga håll käft Sen går gtasajten under bara för att jag sa håll käft.... EDIT: förövrigt fattar jag inte varför du försvarar P-C Haha! Mitt var inte antikaxighet, så jag körde bara på jag! Höhö. Varför jag försvarar P-C fattar jag inte heller, kände bara för att skriva nått...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) ONTOPIC TACK !!! jag kan prata at mig själv tack Redigerad 23 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Btw: Vad tror ni om Seth Mcfarlane's nya serie "American Dad"? Är det bara "Family Guy" 2. Eller kan den tillföra något? American Dad handlar om den ultrakonservativa CIA agenten Stan Smith och hans familj: Francine, Stan's fru; Hayley, Den 18-årige ultraliberala dottern; Steve, Den 13-årige glasögonprydde ynglingen som har problem med pubertetsövergången. Och självklart, i sann "Family Guy" anda, två helt bissara karaktärer, istället för en en talande hund och en bebis med storhetsvansinne ser vi: Roger, En Alien som Stan räddade från Area 51, Roger är dock ruskigt tjurig över att han inte får lämna huset. Och Klaus, en tysktalande guldfisk(Ett CIA expriment som gått fel)som är förälskad i Francine. Som sagt, är det "Family Guy" 2, eller kan det bli någonsting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Btw: Vad tror ni om Seth Mcfarlane's nya serie "American Dad"? Är det bara "Family Guy" 2. Eller kan den tillföra något? American Dad handlar om den ultrakonservativa CIA agenten Stan Smith och hans familj: Francine, Stan's fru; Hayley, Den 18-årige ultraliberala dottern; Steve, Den 13-årige glasögonprydde ynglingen som har problem med pubertetsövergången. Och självklart, i sann "Family Guy" anda, två helt bissara karaktärer, istället för en en talande hund och en bebis med storhetsvansinne ser vi: Roger, En Alien som Stan räddade från Area 51, Roger är dock ruskigt tjurig över att han inte får lämna huset. Och Klaus, en tysktalande guldfisk(Ett CIA expriment som gått fel)som är förälskad i Francine. Som sagt, är det "Family Guy" 2, eller kan det bli någonsting? Haha! Det låter verkligen lovande. Måste ses! När börjar det visas? Pilotavsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Haha! Det låter verkligen lovande. Måste ses! När börjar det visas? Pilotavsnitt? Pilotavsnittet finns att ladda ner lite överallt på nätet(Och nej, pilotavsnitt är inte "warez" ni som tänkte klaga). Prova suprnova.org Edit: Tror det startar Januari 2005(I USA)...Så antagligen startar det i Sverige om sisådär 2-3 år. Redigerad 24 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Pilotavsnittet finns att ladda ner lite överallt på nätet(Och nej, pilotavsnitt är inte "warez" ni som tänkte klaga). Prova suprnova.org Edit: Tror det startar Januari 2005(I USA)...Så antagligen startar det i Sverige om sisådär 2-3 år. Okej, tack för infon! Det blir väll att kolla upp någon dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts