Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Lägg in era favorit repliker från dom tre serierna.... Family guy: Peter: If you were a woman i would have punched you. Peter: Oh i must give you my mail adress it's louismustdie@yahoo.com Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det får man göra på min topic också... läs inledningen... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20919 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det får man göra på min topic också... läs inledningen... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20919 Oj sorry....Men vi kör på den här endå bara Family guy,simpsons och south park repliker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Lägg in era favorit repliker från dom tre serierna.... Family guy: Griffin: If you were a woman i would have punched you. Griffin: Oh i must give you my mail adress it's louismustdie@yahoo.com Vadå "Griffin". Familjens efternamn är Griffin, säger alla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vadå "Griffin". Familjens efternamn är Griffin, säger alla det? Lol jag hade glömt vad han hette men jag kom nyss på att det var peter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Lol jag hade glömt vad han hette men jag kom nyss på att det var peter. Han äger, och äger lite till. (Alla ni som inte vet vem det är: Checka min avatar!) btw: Det här låter verkligen som något Stewie skulle säga: Oh i must give you my mail adress it's louismustdie@yahoo.com När säger Peter det? Redigerad 20 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Han äger, och äger lite till. (Alla ni som inte vet vem det är: Checka min avatar!) btw: Det här låter verkligen som något Stewie skulle säga: Oh i must give you my mail adress it's louismustdie@yahoo.com När säger Peter det? Jag kommer inte ihåg jag såg det för länge sedan....Men det var han det kommer jag ihåg Ultimata idolen EDIT: Lol den här var ju snygg Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Såklart! "Screw you guys, im going home!" "Im not fat! Im big boned!" "OMG they killed Kenny!" "You bastards!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jag kommer inte ihåg jag såg det för länge sedan....Men det var han det kommer jag ihåg Mystiskt. Enligt Imdb: Stewie's email adress is: Loismustdie@yahoo.com (can be seen in "Death is a Bitch") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Mystiskt. Enligt Imdb: Hmm jag kanske är schizo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts