danil89 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Har ni hört en låt som heter I'm the Scatman? Vem har gjort den låten? Den är asbra och den måste vara över 5 år gammal. Jag kom ihåg när jag var 6-7 år då jag var med på pappas jobb och lyssnade på den här låten på radio, han gillade den också. Och kommer ni ihåg en radiostation som hette FM 91.2 eller något sånt? Den lyssnade jag mycket på när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Tror mina syrror fick med den på nån mr. music skiva när de prenumerade för länge sen. Ska se om jag hittar artisten... Här har vi. Scattman John - I'm the scatman.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Scatman äger... köpte singeln vid mitten av 90-talet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Han äger Men hans namn e rätt äckligt! Scat=Bajsporr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 drömmer tillbaks till mellanstadie-discona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 drömmer tillbaks till mellanstadie-discona Memories... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 JA, Scatman! *trycker febrilt på tangent bordet, och skriker. "Scatman!" Och högtalarna spelade låten!* Spelade alltid Scatman och Driver sammtidigt, skitkul! fina minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 chibbediblidbli da da dom!! älskade den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Han äger Men hans namn e rätt äckligt! Scat=Bajsporr Eller så är det en slags stil inom jazzen det refererar till vilket jag tror men du får ju tro att det är bajsporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Scatjazz= osammanhängande läten som låter som instrument. "Scatman John" är död för övrigt. Han var en gammal gubbe när han gjorde låten så inget konstigt kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts