Weener Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Jo, jag söker en sida där det finns filmer där folk klarat spel, tex Half Life på kort tid, om ni förstår vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Mhm, en kille klarade halflife på 51 min eller nåt, ska se om jag hittar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Sån't brukar 'la finnas på BitTorrent/DC++ m.m.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Mhm, en kille klarade halflife på 51 min eller nåt, ska se om jag hittar den.. hmm... för mig tog det 2 1/2 ar !! kom inte för bi dom dumma commando-soldaterna !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hmm... för mig tog det 2 1/2 ar !! kom inte för bi dom dumma commando-soldaterna !! Menar du soldaterna som jobbar för regeringen och skjuter allt och alla de ser i Black Mesa labben? Dom är ju aslätta att komma förbi till och med på Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Finns en snubbe som klarade Quake på 12 min, han var uber.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Finns en snubbe som klarade Quake på 12 min, han var uber.. W00T. Och den "normala" klarar det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 sånna grymt bra sida.. *tankar*... synd att vissa var obsolete bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) W00T. Och den "normala" klarar det på? 13 minuter hehe nee ;D ingen aning faktiskt Redigerad 24 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ingen aning, hade en video på det förut, men det var på min gamla dator.. Snabbt gick det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 W00T. Och den "normala" klarar det på? Normala människor klarar det inte.. Den filmen är förövrigt helt sjuk..! Han rocketjumpar på allt och man hinner knappt med i alla hopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Leta omrking på Own-age finns där en killso m klarar super mario 3 på 12 minuter tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts