Gtamama Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) jag hade tänkt att klara 100%...å det första jag tänkte göra var att ta alla snapshots...men när jag kom till vissa ställen där jag visste att att ett "snapshot" skulle vara ( jag använder official strategy guide) så fanns dom inte där... några exempel är:nummer 10,35,40...På denna sida Kan nån hjälpa mig snälla :'( måste man göra dom i ordning jag menar ...1,2,3,4,5...osv osv Redigerad 20 november, 2004 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 man behöver inte göra de i ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Guiden är lite feltryckt och/eller så är den baserad på den amerikanska versionen av SA för att vissa av bilderna som visar hur man ska ta snapshotet stämmer inte exakt med hur dom är placerade i spelet. Kamera ikonen är inte placerade på samma sätt som på bilderna i guiden. Samma sak med vissa horseshoes i LV, iaf dom runt flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Guiden är lite feltryckt och/eller så är den baserad på den amerikanska versionen av SA för att vissa av bilderna som visar hur man ska ta snapshotet stämmer inte exakt med hur dom är placerade i spelet. Kamera ikonen är inte placerade på samma sätt som på bilderna i guiden. Samma sak med vissa horseshoes i LV, iaf dom runt flygplatsen. mm...jag märkte det...men vet nån om det ska vara en snapshot vid tennis nätet vid avispa country club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 guiden stämmer helt du har nog inte kollat så noga vissa kan va lite svåra att upptäcka. men jag följde kartan och alla stämde precis för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts