farligmp4 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Kan någon ge mig tips. Jag klarar inte mig levande ut när allt börjar brinna. Liksom dom pepprar mig till döds när jag kommer till Brandsläckaren och ska släcka elden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sconez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Skjut dom först... Släck sen... Så gjorde jag iallafall, kommer inte ihåg att jag hade några större problem med elden. Men jag kankse har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Skjut ner dom innan du börjar släcka, kontrollera att det nte finns några fiender där du är hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är ju ett rum som Tenpenny startar elden i.. Är det de ända rummet som det brinner i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Gör klart firefigther uppdragen först så blir du fireprof behöver du inte bry dig om elden och bara springa igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Gör klart firefigther uppdragen först så blir du fireprof behöver du inte bry dig om elden och bara springa igenom. Jag vet.. Jag höll på, jag var på Level 11 i Firefighter då jag skulle ut på landet och släcka bilar. Men jag blev påkörd på motorvägen och dom välte min brandbil.. FY FAN VA ARG JAG BLEV.. hade 1 level kvar så hade jag fireprof. Jag sprängde ca 50 bilar så jävla arg blev jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts