Funnylin Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Asså jag personligen tycker att boxning är en helt meningslös sport(Bollsporter är det ända rätta)men jag såg nått repotage där dom nämnde att det är ju faktiskt bättre att dom boxas här än i ett land som inte har lika mycket koll på vad som sker....i en del länder finns det ju inte ens några säkerhetsvakter(Klart det blir slagsmål efter matchen när det inte är någon ordning på själva matchen).....tillåt det i Sverige!...Det är bara två länder i hela världen som inte tillåter proffsboxning så vi tjänar inget på att ha förbud mot det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Asså jag personligen tycker att boxning är en helt meningslös sport(Bollsporter är det ända rätta)men jag såg nått repotage där dom nämnde att det är ju faktiskt bättre att dom boxas här än i ett land som inte har lika mycket koll på vad som sker....i en del länder finns det ju inte ens några säkerhetsvakter(Klart det blir slagsmål efter matchen när det inte är någon ordning på själva matchen).....tillåt det i Sverige!...Det är bara två länder i hela världen som inte tillåter proffsboxning så vi tjänar inget på att ha förbud mot det!!! Av jordens nästan 200 länder är vi och ett annat land de enda som inte tillåter proffsboxning... Vilket är det andra landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Av jordens nästan 200 länder är vi och ett annat land de enda som inte tillåter proffsboxning... Vilket är det andra landet? Kommer inte ihåg....tror det var Japan eller Norge(Japan låter lite otroligt eftersom dom utövar andra kampsporter där....).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Klart som fan att det ska vara tillåtet, det är ju så jävla löjligt att man ska behöva åka till åland för att boxas. Man borde också förbjuda skidåkning om inte proffsboxning tillåts för där lär det hända mer allvarliga olyckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) Dom behöver bara åka i en halvtimme för att komma till Åland från Stockholm och köra sin match.. Ska vi släppa haschet fritt de bara tar 20 minuter att åka till Köpenhamn och handla hasch lagligt i Christiania ? Redigerad 1 januari, 2003 av Riichard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts