StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Efter att jag såg matchen med Paulo Roberto så fick det mig att tänka... Ska vi införa proffsboxning i Sverige?? Dom behöver bara åka i en halvtimme för att komma till Åland från Stockholm och köra sin match.. Så vad tycker ni, ska det införas proffsboxning i Sverige?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Varför inte, det skulle va ganska underhållande att se på... http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/hehe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Själv tycker jag att boxning är tråkigt så jag bryr mig inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Själv tycker jag att boxning är tråkigt så jag bryr mig inte.... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Själv tycker jag att boxning är tråkigt så jag bryr mig inte.... ja håller åxå me till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tycker inte om den sortens misshandling!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det ska vara tillåtet i sverige.....helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 NEJ!! det händer jätte ofta i andra länder som har proffs boxning att dom som boxar börjar bråka som faaan efter matchen med den som dom mött det skulle bli jävligt mycket våld i svergie om vi skulle ha proffsboxning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 det spelar väl ingen roll... proffsboxning skadar väl inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Förut gillade jag inte boxning överhuvudtaget. Jag tyckte att det var en konstig sport som gick ut på att misshandla varandra så pass mycket att en blev knockad/medvetslös. Men efter att ha sett några matcher, så har jag ändrat mig helt och hållet. Det är ju skitkul att kolla på boxning! Speciellt de lättare viktklasserna där de rör sig mycket snabbare. Så jag tycker självklart att proffsboxning ska tillåtas i Sverige! Finns det egentligen någon anledning till att det inte skulle det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag bryr mig inte hur det blir med det...Blir det ett JA så får dom väl stå och slå på varann...Bara dom håller sej till arenan så att säga.... Jag anser annars att boxning är hyfsat meningslöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 sjukt vad ni har missuppfattat boxning. Har ni glömt Ingemar Johansson? George Scott? Armand Kranjc? Blir det mycket våld i sverige med proffsboxning? I sverige finns det ju redan amatör boxning. det är ingen större skillnad på det och proffsboxning. Inte fan har vi mer våld för att vi har amatörboxning. Boxning är helt perfekt, det hjälper ungar från gatan in i träningslokaler. Där tränar de och blir disiplinerade istället för att råna er på mobiler. Det skulle bli mindre våld om boxning tilläts i detta land. Det var nån i denna tråd som tog upp att boxarna slåss efter matchen. Det var det dummaste jag hört.. När vi snackar proffsboxning i Sverige menar vi att det ska boxas i Globen och inte på "Ottos underground knarkar cafe". Tror du verkligen att Paolo Roberto och armand kranjc skulle stå och sparka ner varandra efter matchen i globens korridorer?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 (redigerad) Varför inte, det skulle va ganska underhållande att se på... http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/hehe.gif aaaah, jag skiter nästan ner mig när ja ser den smilisen!! *Edit* Opps där blev det spam *Edit* Redigerad 1 december, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 aaaah, jag skiter nästan ner mig när ja ser den smilisen!! *Edit* Opps där blev det spam *Edit* Så läskig e den väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Så läskig e den väl inte? nej kanske inte http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/timetokill.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 nej kanske inte http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/timetokill.gif usch nu är jag rädd!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Förstör inte topicen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 NEJ!! det händer jätte ofta i andra länder som har proffs boxning att dom som boxar börjar bråka som faaan efter matchen med den som dom mött det skulle bli jävligt mycket våld i svergie om vi skulle ha proffsboxning! Bullshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Bullshit! W0RD to the bullshit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts