Zyber Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Nja, om jag gråtit vet jag inte... Men Mafia är väl sorgligt. Men vredesutbrott kan jag få. Om jag blir varm och ska göra nåt jag måste koncentrera mig grovt på så misslyckas man precis med det, då kan det bli en del svordomar. Svordomar bara? Själv har man varit nära på att langa ut musen genom fönstret och köra tangentbordet genom skärmen några gånger, framför allt i NFSU (1). OnTopic: Nej, jag har aldrig gråtit pga ett spel. Det närmaste skulle isf vara Mafia, men pga dessa två anledningar så vart jag knappt en rörd: 1: Min polare var ju givetvis tvungen att halvvägs in i spelet säga "Du vet att man dör i slutet, va?" 2: Blodpölen som man låg i var så ful Edit: Gunde5: Haha, missade det Redigerad 2 december, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Edit'a : "Du VET att man dör i slutet, va?" Det va ganska svårt att lista ut... För det ska väll vara VET? Det låter ju anars ganska knäppt om : "Du att man dör i slutet, va?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Hörrnö!!! När sam stog och talade sina sista ord, fick jag tårar i ögonen men sen när tommy dog så tyckte jag bara att det var rätt, jag kanske var bedövad. Det var iallafall rätt att alla dog, så mycket dumt de hade gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts