Colan K Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ebeeto sa något! igen.... EB: sluta var så smart jämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ebeeto sa något! igen.... EB: sluta var så smart jämt! Det är nog medfött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Första gången jag spelade HALO 2 det var så vackert :'( Och i slutet på Max Payne hela spelet är ju sorligt. Redigerad 21 november, 2004 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Skit i Tommy, det är ju Sam som man bryr sig om iallfall jag. (mafia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Skit i Tommy, det är ju Sam som man bryr sig om iallfall jag. (mafia) De finns ett mafia forum. Prata om mafia där istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Om du påstår att du aldrig känt dig ledsen efter en film så ljuger du. Eller har helt enkelt inte sätt några riktigt bra filmer. Och 3D-figurer med röster kan vara nästan lika övertygande som skådisar... Sa aldrig not om att jag inte känt nåt från filmer men tyvär tycker inte jag att 3D-Figurer är övertygande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Sa aldrig not om att jag inte känt nåt från filmer men tyvär tycker inte jag att 3D-Figurer är övertygande Max Payne var övertygande... Mafia också... Säga emot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vote: ja ! när jag sag Half life 2 is ready to be played !! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vote; Nej Jag har aldrigt kört ett speciellt sorgligt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 grät kanske inte, men fick tårar i ögonen i slutet av final fantasy ix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Hmm, grinade första gången jag lirade TC för att det var så jävla värdelöst, vet inte om det räknas men iaf (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Jag gråter när jag dör i Super Mario. Det gör liksom ont i hjärtat att se den lille jäveln fara ner i en avgrund eller bli butt-räjpad av en sån där brun svamp med ben och ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Var mycket nära att börja gråta då mitt HL2 kraschade. Gud motbevisade givetvis sin existens genom att lämna mina böner om att få spelet att funka obesvarade :'( Nu har jag dock beställt en köpt version av Collector's Edition, så det bör funka... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Ja som sagt mafia var sorgligt i slutet men aldrig i närheten av att börja gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ja, fast bara av frustration, eller av ilska över att jag råkat lägga pengar på ett skitspel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 VOTE : Flera gånger Bara av ilska... när man inte är tilräkligt bra för att klara det och sen skyller man alltid på någonting som hände innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 VOTE: hela tiden... av ilska när allt bara går åt helvete. T e x igår höll jag på med att exportera bilar på SA. Höll på med Slamvan men när jag kör mot kranen sladdar bil helvetet iväg rakt ner i vattnet. Gjorde säkert 9 försök med sladd och idiotiska snutar som är ivägen hela tiden innan jag klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Började nästan gråta när jag råkade spara över min savefil på SA som jag hade spelat över 130 timmar på, visste inte vad jag skulle ta mig till. Men då såg jag att jag hade en savefil som var från 90tim och då kände jag som om något tungt lyfts från mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nja, om jag gråtit vet jag inte... Men Mafia är väl sorgligt. Men vredesutbrott kan jag få. Om jag blir varm och ska göra nåt jag måste koncentrera mig grovt på så misslyckas man precis med det, då kan det bli en del svordomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 nej, men har varit nära flera ggr under MGS1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts