Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Okej lägg in alla era våldsamma och Blodiga screenhots från spel hära. Men tanke på att det redan fins en screenshots topic så stängs nog den här ner snart. Men kom igen ge den en chans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Får du nån kick utav blod, seriemördare och dylikt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Får du nån kick utav blod, seriemördare och dylikt? Nej jag tänkte bara att man kunde lägga in alla våldsamma screenshots här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Varför inte i "Screenshots"-topicen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) Varför inte i "Screenshots"-topicen? Bra fråga...Lol jag vet faktiskt inte nu i efterhand så käns hela den här tråden väldigt onödig...Så jag antar att det skulle vara bäst om någon stängde ner den. Redigerad 20 november, 2004 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 *Låst* Blod... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts